راه های جلوگیری از ریختن خط چشم
جلوگیری از ریختن و پخش شدن خط چشم
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷
رنگ کردن مو
ده قانون طلایی درباره رنگ کردن موها
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷

آموزش مشکی کردن مو با مواد طبیعی و گیاهی

روش های خانگی برای مشکی کردن مو

آموزش مشکی کردن مو با مواد طبیعی و گیاهی

آموزش مشکی کردن مو با مواد طبیعی و گیاهی

رنگ موی اکثر پایرانی ها مشکی بوده و این رنگ مو بین خانم های ایرانی بسیار پرطرفدار می باشد. اگر بین موهای مشکی خود تارهای سفید بمشاهده کردید و تمایل داشتید آن ها را مشکی کنید توصضیه می کنیم از روش های طبیعی استفاده نمایید. زیرا روش های طبیعی هیچگونه عوارضی برای رنگدانه های مو نداشته و هیچگونه حساسیتی برای پوست سر ایجاد نمی کنند. رنگ موهای شیمیایی شاید دارای عوارضی باشند که بر روی موها اثر بگذارند. بسیاری از ارایشگران با تجر به در ارایشگاه نیز روش های طبیعی براسی مشکی کردن موها را به مشتریان خود توصیه می کنند. در این مطلب ما این روش ها را به شما آموزش می دهیم:مشکی کردن مو
- حنا
   حنا یکی از بهترین روش ها بر ای مشکی کردن موها است که به روش هندی ها معروف است زیرا زنان هندی از حنا برای تیره کردن موها خود استفاده می کنند. برای استفاده از این روش باید حنا، آبلیمو، پودر قهوه و کشک را با هم مخلوط کرده و استفاده نمایید. قهوه را به این دلیل به این ترکیب اضافه می کنیم که قرمزی حنا را از بین ببرد. 
- انبه
   شاید باور اینکه انبه بتواند موها را تیره کند سخت باشد اما شدنی است. برای این روش به چند انبه نارس پوست کنده و چند برگ انبه نیاز دارید که آن ها را با هم م وط کرده خوب له کنید و مواد به دست آمده را در معرض نور خورشید قرار داده و سپس بر روی موها استفاده نمایید.
- کنجد سیاه
   کنجد سیاه سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی بوده و همچنین خاصیت مشکی کردن موها را نیز دارد. ابتدا کنجد سیاه را خیس کرده و با مخلوط کن به خوبی له نمایید تا یک خمیر به دست آید سپس این خمیر را به موها بزنید تا هم موها سیاه شوند و هم باعث رشد و تقویت آن ها گردد.
- چای کیسه ای
   یکی از روش های خانگی و طبیعی برای سیاه کردن موهای سفید استفاده از چای کیسه ای سیاه است که باید آن را جوشانده و صاف کنید سپس به موها بزنید. این روش را چند بار تکرار نمایید تا نتیجه بهتری بگیرید.

آموزش مشکی کردن مو با مواد طبیعی و گیاهیReviewed by آرایشگاه on Jun 9Rating: 3.0آموزش مشکی کردن مو با مواد طبیعی و گیاهی برای مشکی کردن موها روش های زیادی وجو دارد که یکی از این روش ها استفاده از مواد طبیعی و گیاهی است که موها را مشکی کرده و هیچگونه عوارضی ندارد. در این مقاله این روش ها را به شما آموزش می دهیم.

برای مشکی کردن موها روش های زیادی وجو دارد که یکی از این روش ها استفاده از مواد طبیعی و گیاهی است که موها را مشکی کرده و هیچگونه عوارضی ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *