چگونه فرمژه خودتان را پاک و تمیز کنید:
چگونه فرمژه خود را پاک و تمیز کنید
شهریور ۲, ۱۳۹۷
ماسک جوش سرسیاه در خانه
ماسک جوش های سرسیاه صورت و بینی
شهریور ۲, ۱۳۹۷

آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۱)

پاک کردن حنا از پوست دست

آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۱)

آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۱)

   وقتی با حنا روی دست‌ ها و بخش‌ های دیگر بدن خود طرح ایجاد می‌ کنید، ممکن است این سوال برایتان پیش آید که چگونه می‌ توان آن را در مدت زمان کوتاهی به کلی از روی پوست پاک کرد؟ برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که با توجه به موادی که در دسترس دارید، می‌توانید ساده‌ ترین راه را انتخاب کنید. ما در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد. 
1. محلول آب و نمک
   یک راه ساده برای پاک کردن حنا از روی پوست این است که در یک کاسه بزرگ مقداری آب ریخته و کمی نمک دریایی را در آن حل کنید. سپس به مدت 15 تا 20 دقیقه دست‌ های خود
را در کاسه قرار دهید. این روش را هر روز تکرار کنید تا نقش حنا به طور کامل از روی پوست پاک گردد. نمک برای پاک کردن نقش حنا از روی پوست بسیار مناسب می باشد، اما باید دقت داشته باشید که این محلول پوست دست شما را خشک نکند و حتما بعد از آن از مرطوب کننده مناسب برای آبرسانی پوست دست خود استفاده کنید.
2. لایه‌برداری با اسکراب
   اگر به دنبال یک راه‌ حل برای پاک کردن سریع حنا از روی پوست هستید، لایه‌ برداری پوست یکی از روش‌ های معمول و موثر می باشد. هر روز به مدت 3 تا 4 دقیقه پوستی که روی آن حنا گذاشته‌ اید را با یک اسکراب به آرامی ماساژ دهید. دانه‌ های موجود در اسکراب برای از بین بردن رنگی که حنا روی پوست ایجاد کرده است، بسیار عالی عمل خواهند کرد.
3. شستشو با آب گرم
   شاید ساده‌ ترین روش برای پاک کردن حنا از روی دست، استفاده از آب گرم باشد. در یک کاسه بزرگ مقداری آب گرم ریخته و 20 دقیقه دستان خود را در آن قرار دهید. در همین حالت با استفاده از یک لیف نرم پوست دست خود را ماساژ دهید.  این روش برای پاک کردن سریع حنا از روی پوست بسیار عالی عمل می‌ کند، زیرا آب گرم ذرات حنا که روی پوست رنگ ایجاد کرده‌ اند را شل کرده و از روی پوست پاک می‌ کند، فقط باید مواظب باشید که آب گرم پوست شما را تحریک نکند و دمای آب به قدری بالا نباشد که پوست را بسوزاند. بعد از شستشو حتما کرم نرم‌کننده و مرطوب کننده به پوست بزنید.
4. ماساژ با روغن زیتون
   روغن زیتون یک امولسیون کننده برای مواد مختلف است و می‌ تواند ذرات حنا را در خود حل کرده و از روی پوست پاک کند. مقداری از این روغن را روی پوست بچکانید و با یک گلوله پنبه‌ ای، پوست را با روغن زیتون آنقدر ماساژ دهید تا روغن زیتون کاملا جذب پوست گردد. این کار را چندین مرتبه در روز تکرار کنید تا خیلی زود نقش حنا از روی پوست پاک شود.

آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Aug 24Rating: 2.5آموزش پاک کردن حنا از روی دست (قسمت۱)برای پاک کردن حنا از روی پوست روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از مواد طبیعی و در دسترس این کار را انجام دهید. در این مقاله روش های پاک کردن حنا از روی پوست را به شما آموزش می دهیم.

برای پاک کردن حنا از روی پوست روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با استفاده از مواد طبیعی و در دسترس این کار را انجام دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *