معایب مژه مصنوعی
عوارض مژه مصنوعی
اسفند ۵, ۱۳۹۶
مزیت دستگاه اپی لیدی
مزایای دستگاه موکن برقی
اسفند ۶, ۱۳۹۶

آموزش پاک کردن ریمل ضدآب از روی لباس

پاک کردن ریمل ضدآب از روی لباس

آموزش پاک کردن ریمل ضدآب از روی لباس

آموزش پاک کردن ریمل ضدآب از روی لباس

   ریمل یکی از لوازم آرایش مخصوص چشم است که به سختی از روی مژه ها پاک می شود. برای اکثر ما پیش امده است هنگام ریمل زدن چشمان، براش ریمل از دستمان رها شده و لباس ما را رنگی و یا سیاه کرده است. برای پاک کردن لکه ریمل بر روی لباس روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه این روش ها را به شما اموزش می دهیم: 
1. ابتدا با یک دستمال پارچه ای یا کاغذی تمیز، جرم اصلی ریمل را پاک نمایید. توجه کنید دستمال را روی پارچه نکشید، بلکه روی لک قرار داده و مقداری فشار دهید و سپس بلند کنید و بعد دوباره با یک قسمت تمیز دیگرپ این کار را مجدداً تکرار کنید.
2. روی لک، مایع ظرفشویی ریخته و کمی صبر کنید تا به داخل تار و پود پارچه نفوذ نماید.
3. بعد از چند دقیقه، لباس را زیر شیر آب روی یک سطح صاف پهن کرده و آب را روی آن باز کنید تا لک و شوینده را کامل شسته و ببرد.
4. مرحله سوم را چند بار تکرار نمایید تا لک کاملا پاک گردد.

آموزش پاک کردن ریمل ضدآب از روی لباسReviewed by سه رخ on Feb 25Rating: 3.0آموزش پاک کردن ریمل ضدآب از روی لباسهمانگونه که پاک کردن ریمل از روی مژه ها کاری دشوار است برای پاک کردن لکه ریمل از روی لباس نیز نیاز به صبرو حوصله است تا لکه کاملاً از بین برود. در این مقاله نحوه پاک کردن لکه ریمل از روی لباس را به شما آموزش می دهیم.

همانگونه که پاک کردن ریمل از روی مژه ها کاری دشوار است برای پاک کردن لکه ریمل از روی لباس نیز نیاز به صبرو حوصله است تا لکه کاملاً از بین برود.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    کاربردی بود ولی بنظرم بازم لکش میمونه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *