آرایش مهمانی
آموزش آرایش مخصوص مهمانی
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶
آموزش روش جلوگیری از حباب زیر لاک
جلوگیری از ایجاد حباب زیر لاک ناخن
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶

آموزش پاک کردن لاک ناخن بدون استون

روش های پاک کردن لاک

آموزش پاک کردن لاک ناخن بدون استون

آموزش پاک کردن لاک ناخن بدون استون

   بعضی اوقات لاک پاک کن و استونی در دسترس نیست که بتوان با آن لاک های ناخن را پاک کرد، اینکه به هر دلیلی دیگر تمایلی به استفاده از لاک پاک کن‌ های استونی ندارید چون ممکن است به ناخن های شما آسیب برساند، پس روش‌ های پاک کردن لاک ناخن بدون پاک کننده و استون را از سایت سه رخ بیاموزید!
- الکل
   هم از الکل و هم از محصولاتی که دارای الکل هستند، مب توان برای پاک کردن لاک استفاده نمود. اسپری مو، عطر و محلول های ضد عفونی کننده دست نیز گزینه‌های خوبی برای پاک کردن لاک ناخن هستند. البته بهتر است این گزینه را در نهایت انتخاب نمایید زیرا ممکن است الکل باعث خشکی پوست دست شود. به مدت 10 تا 20 دقیقه ناخن‌ ها را به الکل آغشته نمایید تا به تدریج لاک ناخن کمرنگ شده و در نهایت پاک شود.
- هیدروژن پراکساید
   مقداری آب گرم را با دو برابر آن هیدروژن پراکساید ترکیب کرده و ناخن‌ ها را به مدت 10 دقیقه در آن بخیسانید. بعد از آن با استفاده از سوهان ناخن، لاک را از روی ناخن پاک نمایید.
- سرکه سفید
   مقداری سرکه سفید را  با کمی آبلیمو مخلوط کرده و ناخن‌ ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در آن بخیسانید. سپس با استفاده از یک تکه پنبه، لاک ناخن را از روی آن پاک نمایید. سرکه به خوبی لاک روی ناخن را کمرنگ و اثر ان را ضعیف می کند و در نهایت بر روی ناخن پاک می شود. 
- خمیر دندان سفید کننده
   کمی خمیر دندان را روی لاک زده و بعد از 10 دقیقه با دستمال آن را پاک نمایید. بهتر است نوع خمیر دندان از نوع سفید کننده باشد تا بهتر اثر کند. در ضمن اگر خمیر دندان را با جوش شیرین مخلوط نمایید، اثر پاک کننده قوی‌ تری خواهد داشت. 
- پاک کردن لاک با لاک
   پس از امتحان کردن هر یک از روش‌ های گفته شده، لاک ناخن خیس و ضعیف خواهد شد. روی این حالت لاک ناخن، یک لایه لاک جدید زده و بعد از چند ثانیه، با یک دستمال، لاک را به صورت محکم و با کمی فشار، پاک نمایید تا لایه زیرین را نیز با خود پاک کند. این روش را بدون امتحان کردن پاک کننده‌ های دیگر نیز می‌توان امتحان کرد زیرا کاملاً تاثیر گذار است.

آموزش پاک کردن لاک ناخن بدون استونReviewed by سه رخ on Feb 14Rating: 3.0آموزش پاک کردن لاک ناخن بدون استونبعضی از خانم ها به دلایل مختلفی همچون در دسترس نبودن استون و لاک پاک کن یا آسیب های احتمالی این مواد از آن ها برای پاک کردن لاک ناخن استفاده نمی کنند. در این مقاله روش های پاک کردن لاک را بدون استفاده از استون به شما آموزش می دهیم.

بعضی از خانم ها به دلایل مختلفی همچون در دسترس نبودن استون و لاک پاک کن یا آسیب های احتمالی این مواد از آن ها برای پاک کردن لاک ناخن استفاده نمی کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *