نکاتی برای آرایش چشم های کوچک
دی ۱۴, ۱۳۹۷
نکات ریمل
ریمل مژه
دی ۱۵, ۱۳۹۷

آموزش کوتاه کردن مو

کوتاه کردن مو

آموزش کوتاه کردن مو در خانه

آموزش کوتاه کردن مو

   بسیاری از خانم ها برای رسیدگی به موهای خود به آرایشگاه و سالن های زیبایی مراجعه می کنند و هزینه عیا زیادی برای خدمات مو می پردازند. اما جالب است بدانید شما می توانید در منزل به راحتی موهای خود را کوتاه کنید. البته به شرطی که از مدل های ساده استفاده کنید. اگر بدون دانش قبلی شروع به کوتاه کردن موهای خود کنید نتیجه کوتاه کردن مو افتضاح خواهد شد.
   این چالش برای بسیاری از ما پیش آمده است که از مدل موهای خود خوشمان نمی‌ آید و تصور می کنیم با یک قیچی تمام مشکلات برطرف می شود و مدل موی جدیدی خواهیم داشت اما نتیجه با تصورات ما بسیار فاصله دارد. همراهان عزیز در نظر داشته باشید آموزش کوتاهی مو در منزل فقط برای مدل موهای بسیار ساده است و شما برای مدل دار کردن موهای خود حتما باید به آرایشگاه و آرایشگر متخصص مراجعه کنید. 

روش هایی برای کوتاه کردن موهای خود

این نکات را هنگام کوتاه کردن مو در خانه رعایت کنید:
۱- موها را خیس نکنید!
   موها را در حالیکه خشک هستند، کوتاه کنید یا در بدترین حالت وقتی از حمام خارج شدید آن را با حوله خشک کرده و موهای مرطوب را کوتاه کنید.
۲- از قیچی هاي کوچک برای کوتاه کردن مو استفاده کنید!
   دقت کنید شما یک آرایشگر خبره نیستید که بتوانید با انواع قیچی کار کنید، بنابراین بهترین کار این است که یک قیچی کوچک و تیز انتخاب کنید تا بادقت بیشتری بتوانید موهای خود را کوتاه کنید. شما باید بتوانید قیچی را راحت در دست بگیرید که کار کردن با آن برای شما آسان باشد.
۳- مدل موها را حفظ کنید!
   کوتاه کردن مو بیشتر اوقات به معنی تغییر مدل آن نیست. اگر فقط قصد دارید مو را یکدست کنید و نوک آن را کمی کوتاه کنید اینکار ساده است و خود شما می توانید آن را در منزل انجام دهید اما اجرای یک مدل موی خاص کار شما نیست و حتما باید به آرایشگاه مراجعه کنید. 
۴- فقط جاهایی را که میبینید کوتاه کنید!
   باید سعی کنید موها در دیدرس شما باشد، از آینه برای موهاي پشت سر استفاده نکنید زیرا با اینکار نخواهید توانست آن ها را یکدست کوتاه کنید. بهترین کار این است که همه موها را پشت سر جمع کرده و ببندید، سپس کش بعدی را در جایی که میخواهید موها را کوتاه کنید ببندید، حالا می‌ توانید با نگه داشتن دسته جمع شده کمی از مو را که می خواهید، کوتاه کنید. سپس موها را باز کرده و روی شانه بریزید و هم اندازه بودن آنرا چک کنید، اگر جایی ناهمسانی وجود داشت، آنرا یکسان سازی نمایید.
   روش دیگر این است که موها را بالای سر بسته و همین کار را انجام دهید، یعنی دسته موها را بالای سر گرفته و کوتاه کنید، با این روش مو مدل دیگری کوتاه خواهد شد و حالت کوتاهی یکدست را نخواهد داشت. همین کار را می توانید با مو اي جلوی سر هم انجام دهید و چتری ها را کوتاه کنید. برای کوتاه کردن چتری قیچی را مستقیم نگیرید. سعی کنید سر قیچی کمی به سمت سقف باشد تا چتری ها نرم و مرتب بایستند و رو به بیرون قرار نگیرند.

آموزش کوتاه کردن موReviewed by آرایشگاه on Jan 5Rating: 2.5آموزش کوتاه کردن موبرای کوتاه کردن مو در منزل باید نکاتی را آموزش ببینید و بدانید که در منزل فقط می توان موها را به مدل ساده کوتاه کرد در غیر اینصورت باید به آرایشگاه مراجعه کنید. در این مقاله نحوه کوتاه کردن موها را به شما آموزش می دهیم.

برای کوتاه کردن مو در منزل باید نکاتی را آموزش ببینید و بدانید که در منزل فقط می توان موها را به مدل ساده کوتاه کرد در غیر اینصورت باید به آرایشگاه مراجعه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *