اشتباهات آرایشی
اشتباهات رایج لاک زدن
دی ۲, ۱۳۹۷
مواد لاک ناخن
مواد تشکیل دهنده لاک ناخن
دی ۳, ۱۳۹۷

اشتباهات آرایش لب

آرایش لب

اشتباهات آرایش لب

اشتباهات آرایش لب

   رژلب زدن آخرین مرحله آرایش و تکمیل کننده آرایش صورت می باشد و یکی از مؤثرترین مراحل آرایش صورت است، زیرا تاثیر زیادی بر زیبایی چهره دارد و اگر اصول رژلب زدن را ندانید تمام زحماتی که برای آرایش صورت کشیده اید به باد می رود. بسیاری از خانم ها تصور می کنند رژلب زدن ساده ترین بخش ارایش است اکا در اصل اینگونه نیست. زیر رژلب زدن تنها زدن رژلب بر روی لب ها نیست و باید اصول و قواعد آن را بدانید. 

رژلب زدن

اشتباهات آرایشی
در این مطلب سعی داریم اشتباهات آرایشی را هنگام زدن رژلب به شما یادآروی کنیم تا شما دچار این اشتباهات نشوید. 
- اولین و بزرگترین اشتباه خانم ها این است که خط لب نمی زنند، با زدن خط لب می توانید فرم ایده آلی به لب ها بدهید فقط باید در انتخاب رنگ آن دقت کنید رنگ خط لب باید یک درجه تیره تر از رژلب باشد.
- انتخاب رنگ رژلب هم دارای اصولی است، هر خانمی نمی تواند از هر رنگ رژلبی استفاده کند زیرا رنگ رژلب باید با توجه به رنگ پوست، چشم و مو انتخاب شود.

خط لب زدن
- رژلب های خشک نخرید، هنگام خرید رژلب دقت کنید و رژلب هایی انتخاب کنید که در آن ها از روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل استفاده شده است.
- در استفاده از برق لب زیاده روی نکنید، برق لب اگر به اندازه باشد می تواند باعث زیباتر شدن و حجیم تر شدن لب ها شود اما اگر زیاده روی کنید چهره شما را زشت و نامرتب نشان می دهد.

برق لب

چگونه برق لب بزنیم؟

- قبل از رژلب زدن خشکی و ترک لب ها را از بین برده و به نوعی لایه برداری کنید تا سلول های مرده پوست از بین روند و لب ها نرم شوند.
- رنگ رژلب خود را متناسب با موقعیت های مختلف انتخاب کنید مثلا رژلب های پر رنگ و جیغ فقط برای جشن ها و مراسم عروسی مناسب هستند و رژلب هایی با رنگ های ملایم برای محیط های کاری و رسمی.

انتخاب رنگ رژلب

اشتباهات آرایش لبReviewed by آرایشگاه on Dec 24Rating: 2.5اشتباهات آرایش لببسیاری از خانم ها هنگام آرایش لب ها دچار اشباهاتی می شوند که متوجه آن نیستند اما همین اشتباهات در آرایش چهره آن ها تأثیر مستقیم دارد. در این مقاله اشتباهات آرایش لب را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از خانم ها هنگام آرایش لب ها دچار اشباهاتی می شوند که متوجه آن نیستند اما همین اشتباهات در آرایش چهره آن ها تأثیر مستقیم دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *