بهترین راه انتخاب برس مناسب مو
انتخاب برس مناسب مو(قسمت۱)
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷
محصولات ناخن
نکاتی درباره محصولات ناخن
فروردین ۲۸, ۱۳۹۷

انواع پرایمر آرایشی

پرایمر آرایشی

انواع پرایمر آرایشی

انواع پرایمر آرایشی

   پرایمر آرایشی کرم یا لوسیونی می باشد که قبل از استفاده از لوازم آرایشی جهت پوشش و ماندگاری آن روی صورت استفاده می شود. انواع مختلفی از پرایمر آرایشی مانند پرایمر زیرسازی، پرایمر پلک، پرایمر لب و پرایمر ریمل در بازار وجود دارد.
   پرایمر زیرسازی ممکن است همچون یک مرطوب کننده عمل کرده و یا چربی را با اسید سالیسیلک جذب نماید (جهت ایجاد چربی کمتر و ظاهری مات). این پرایمر به یکنواختی و صافی پوست کمک کرده و ماندگاری زیرسازی را افزایش خواهد داد. بعضی از انواع پرایمرها حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند A، C و E یا دیگر اجزایی مانند عصاره دانه انگور و عصاره چای سبز هستند. پرایمرهای زیرسازی در دو نوع بر پایه آب و سلیکون وجود دارند. اجزای این پرایمرها ممکن است شامل cyclomethicone و dimethicone باشد. برخی پرایمرها فاقد نگهدارنده، چربی یا عطر می باشند و برخی ممکن است حاوی ضد آفتاب (SPF) باشند. برخی پرایمرهای زیرسازی حاوی رنگ برای رنگ دادن به پوست بوده و برخی دیگر صدفی هستند. همچنین انواعی از پرایمرهای زیرسازی وجود دارند که بر پایه مواد معدنی می باشند و حاوی میکا و سیلیس هستند.
   پرایمرهای پلک یا سایه چشم مشابه سایر پرایمرها می باشند با این تفاوت که برای استفاده نزدیک چشم تهیه شده اند. پرایمر پلک در یکنواختی رنگ پلک و ناحیه بالای چشم، کاهش چربی، افزایش درخشش یا ایجاد حالتی مات بسیار مؤثر است. پرایمرهای چشم موجب صافی سایه چشم شده و خطوط پلک چشم را کاهش داده و ماندگاری آرایش چشم را افزایش خواهند داد. پرایمرهای سایه چشم بر روی پلک و ناحیه اطراف چشم قبل از سایه چشم استفاده خواهند شد. پرایمرهای سایه چشم به استفاده سایه چشم کمک خواهند کرد. آنها رنگ سایه چشم را تشدید و چربی و خطوط پلک ها را کاهش خواهند داد. این نوع پرایمرها برای خط چشم و سایه چشم نیز قابل استفاده هستند. 
پرایمر ریمل گاهاً بی رنگ است. این محصول معمولا    مژه ها را قبل از استفاده از ریمل ضخیم تر و بلندتر خواهد کرد. این پرایمر از لکه یا پوسته شدن ریمل جلوگیری کرده و باعث سلامتی مژه ها خواهد شد. 
   پرایمر لب باعث صاف و نرم شدن لب ها می شود. پیشنهاد می کنیم قبل از استفاده از این نوع پرایمر لب ها را لایه برداری کنید. با استفاده از پرایمر لب، ماندگاری رنگ لب بیشتر شده  و از سایش رژلب جلوگیری خواهد شد. 

انواع پرایمر آرایشیReviewed by سه رخ on Apr 17Rating: 3.0انواع پرایمر آرایشیپرایمرهای آرایشی محصولاتی برای ماندگاری و تثبیت آرایش هستند که موجب تقویت و آبرسانی پوست شده و آرایش صورت را زیباتر می سازد. در این مقاله انواع پرایمر آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

پرایمرهای آرایشی محصولاتی برای ماندگاری و تثبیت آرایش هستند که موجب تقویت و آبرسانی پوست شده و آرایش صورت را زیباتر می سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *