وسایل آرایشگاه مردانه
تجهیزات آرایشگاه مردانه
بهمن ۷, ۱۳۹۶
ماسک بابونه
ماسک آبرسان مو با بابونه
بهمن ۷, ۱۳۹۶

معایب اپیلاسیون با موم

معایب موم

معایب اپیلاسیون با موم

معایب اپیلاسیون با موم 

   استفاده از موم جهت انجام اپیلاسیون بدن علاوه بر مزیت هایی که دارد دارای معایبی نیز است. البته امروزه تمامی روش های آرایشی و مراقبت پوست در کنار مزیت هایی که دارند، دارای معایبی نیز هستند. البته این معایب ممکن است شامل موارد جدی و خطرناکی نباشد و صرفا از لحاظ صرف هزینه و زمان و غیره جزء معایب شمرده شود. در ادامه مهمترین معایب اپیلاسیون با موم را بررسی می کنیم. 
- مو ممکن است بشکند و مقداری از آن بر روی پوست باقی بماند.
- برای استفاده از موم باید مواظب عفونت پوست باشید.
- استفاده از موم داغ روی صورت حداکثر ۱۰ دقیقه زمان لازم است و بیشتر از پوست آسیب می بیند. روش نادرست استفاده از وکس صورت می تواند باعث تحریک یا سوزاندن پوست شده و لکه های ناشی از سوختگی را بر روی پوست بر جای بگذارد. 
- برای دستیابی به نتیجه بهتر، باید اندازه موها حداقل ۶ میلی متر باشد در غیر این صورت ممکن بعضی از موها از صورت جدا نگردند.
- وکس صورت معمولا با درد همراه است زیرا پوست صورت از دیگر نقاط بدن حساس تر می باشد. وکس صورت می تواند باعث قرمزی یا بروز جوش های پوستی گردد.

معایب اپیلاسیون با مومReviewed by سه رخ on Jan 27Rating: 3.0معایب اپیلاسیون با موماپیلاسیون با موم دارای معایب و در واقع نکات ضروری است که هنگام استفاده از آن باید به دقت به آن ها توجه کنید تا دچار مشکل نگردید. در این مقاله معایب اپیلاسیون با موم را بررسی می کنیم.

اپیلاسیون با موم دارای معایب و در واقع نکات ضروری است که هنگام استفاده از آن باید به دقت به آن ها توجه کنید تا دچار مشکل نگردید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *