مدل آرایش برنزه
بهترین مدل آرایش برای برنزه ها
مرداد ۶, ۱۳۹۷
آموزش لمینیت ناخن
لمینیت ناخن
مرداد ۶, ۱۳۹۷

بادام برای آفتاب سوختگی

ماسک بادام

بادام برای آفتاب سوختگی

بادام برای آفتاب سوختگی

   بادام منبع غنی ویتامین E است که موجب تغذیه پوست شده و به دلیل آنتی اکسیدان‌ های گوناگون و خواص ضد پیری، می‌ توانید از بادام برای کاهش چین و چروک و خطوط ریز صورت نیز استفاده کنید. بسیاری از آرایشگران با تجربه در آرایشگاه توصیه می کنند صورت خود را به صورت روزانه با روغن بادام ماساژ دهید. هنگامی که منظما با این روغن پوست خود را ماساژ دهید، به اندازه‌ قابل توجهی پوست شما درخشنده خواهد شد. 
   بادام همچنین فواید دیگری همچون کاهش تیرگی اطراف چشم و جوانسازی پوست نیز دارد که باعث پیشگیری از پیری خواهد شد. بسیاری از افرادی که در معرض نور خورشید قرارگرفته اند برای رفع سوختگی بدن می توانند از بادام استفاده کنند. بادام موجب روشن شدن رنگ پوست شده و چین و چروک سطح پوست را کاهش می دهد.  5 – 6 عدد بادام را در آب خیس کنید و صبح روز بعد، آن را کاملا به شکل له شده درآورید و با کمی شیر و مقداری روغن چوب صندل مخلوط کنید. این ترکیب برای روشن کردن رنگ پوست فوق العاده عمل می کند و حتی برای درمان آفتاب سوختگی قدیمی (تیرگی های مداوم و طولانی در پوست بعضی از افراد) نیز مناسب می باشد.  بادام دارای خواص بسیار مفیدی برای پوست است و از نرم کنندگی تا افزایش سلامت پوست، می توانید از آن استفاده کنید. 

بادام برای آفتاب سوختگیReviewed by آرایشگاه on Jul 28Rating: 3.0بادام برای آفتاب سوختگیبسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از بادام استفاده نمود. در این مقاله نحوه استفاده از بادام برای درمان آفتاب سوختگی را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها و کودکان با قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید دچار آفتاب سوختگی خواهند شد که برای درمان آن می توان از بادام استفاده نمود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *