خصوصیات آرایشگاه خوب
ویژگی های آرایشگاه حرفه ای در ایران
شهریور ۲۷, ۱۳۹۷
آموزش آرایش خانم های سی ساله
تکنیکهای آرایش خانم های سی ساله
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷

برند آرایشی ایزادورا (Isadora)

محصولات آرایشی ایزادورا

برند آرایشی ایزادورا (Isadora)

برند آرایشی ایزادورا (Isadora)

   برند سوئدی ایزادورا (Isadora) در دهه ۸۰ میلادی – ۱۹۸۳ – شروع به کار کرد و اینگوار ویگسترند (Ingvar Vigstrand) و اینگرید برندتسون (Ingrid Berndtsson) موسسان آن بودند. این افراد قصد داشتند  حیطه ی تولید لوازم آرایشی از کشورهایی مانند فرانسه، ایتالیا و آمریکا را به کشورهای دیگر نیز انتقال دهند و علاوه بر تمام  امکانات دیگری مانند رنگ های خاص، بسته بندی لاکچری و جذاب و استفاده از مواد اولیه عالی، قیمت مناسب و قابل خرید نیز یکی از فاکتورهای مهم برای آن ها بود.
ایزادورا امروزه رنج وسیعی از لوازم آرایشی را شامل می شود  که تمامی آن ها به صورت ۱۰۰% مینرال هستند، کیفیت بالایی دارند و از نظر قیمت نیز کاملا قابل خرید می باشند. مواد اولیه تولید لوازم آرایش این برند از مواد درجه اول بوده و کاملا بدون رایحه می باشند، از طرفی در کلینیک تست شده اند (روی حیوانات هم تست نمیشن)، در نتیجه ایزادورا برندی کاملا مناسب برای پوست و چشم های حساس است. امروزه برند ایزادورا در بیش از چهل کشور دنیا به فروش می رسد که ایران هم در قسمت خاورمیانه و آسیایی آن قرار دارد.
- طبقه بندی محصولات آرایشی ایزادورا (Isadora)
   محصولات آرایشی ایزادورا از نظر ناحیه استفاده (Zone)، آیتم (Item)، مدل (Style) و رنگ (Color) به طبقه بندی های متفاوتی تقسیم می شوند. به طور مثال قسمت ناحیه به صورت اختصاصی به صورت، چشم، لب و ناخن تقسیم می شود، آیتم ها به اکسسوری، رژگونه، پودر برنزه کننده، فرچه های آرایشی، کانسیلر و غیره تقسیم بندی می شوند. در قسمت استایل هم به ویژگی برخی از  محصولات مانند: ضد پیری، مراقبت از پوست، کرمی، درخشان کننده و غیره  اشاره کرده و در قسمت رنگ هم به میزان رنگ های موجود طبقه بندی خواهند شد که با انتخاب هر گزینه تمام  محصولات آرایشی و مراقبت از پوستی مربوط به آن را معرفی می کند.

برند آرایشی ایزادورا (Isadora)Reviewed by آرایشگاه on Sep 18Rating: 3.0برند آرایشی ایزادورا (Isadora)ایزادورا برند آرایشی سوئدی است که دارای انواع محصولات آرایشی است که قیمت به صرفه ای داشته و کیفیت بالایی دارد. در این مقاله برند آرایشی ایزادورا را به شما معرفی می کنیم.

ایزادورا برند آرایشی سوئدی است که دارای انواع محصولات آرایشی است که قیمت به صرفه ای داشته و کیفیت بالایی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *