ترمیم ناخن شکسته
چگونه ناخن شکسته را ترمیم کنیم؟
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
درمان قارچ ناخن
درمان قارچ ناخن با سیر
بهمن ۲۰, ۱۳۹۶

برند آرایشی لانکوم

محصولات آرایشی لانکوم

برند آرایشی لانکوم

برند آرایشی لانکوم

   برند آرایشی لانکوم (Lancôme)، یک کمپانی فرانسوی می باشد که در زمینه تولید لوازم آرایش، عطر، رنگ مو ، محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست فعالیت دارد. شرکت لانکوم در سال ۱۹۳۵ توسط آرماند پتیژن تاسیس شد و 29 سال بعد، توسط غول آرایشی - بهداشتی لورئال ( L'Oréal ) که آن هم یک شرکت فرانسوی است، خریداری شد و به زیر مجموعه این برند معروف تبدیل گردید. نام این برند را آرماند پتیژن با الهام از یک قلعه قدیمی در فرانسه به نام Castle Lancosme انتخاب کرد. قلعه ای که داستان های عاشقانه زیادی از آن وجود دارد و قلعه ای است با گل های رز فراوان تزئین شده است، که اتفاقا گل رز را هم به عنوان نماد این شرکت انتخاب کردند. 
   موسس این برند، در سال های اولیه فعالیتش، با تولید عطر شروع کرد. در سال 1935 یک بوتیک پر از عطرها و رایحه های جذاب که توسط آرماند پتیژن ساخته شده بود، در یکی از شیک ترین مناطق پاریس افتتاح گردید و برند لانکوم، به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. عطرهای لانکوم از همان ابتدا به دلیل جذابیت زیادی که برای جوانان داشتند (به خاطر سبک رایحه ها) و همچنین بسته بندی های شیک و لوکسش، خیلی سریع طرفداران بسیاری پیدا کرد.
   پس از استقبال از عطرهای برند لانکوم، آرماند پتیژن خیلی زود به فکر تولید لوازم آرایش افتاد. اما ابتدا با تولید یک کرم کار خود را در این زمینه آغاز نمود. کرم شب کریستال لانکوم در سال 1936 تولید شد و در همان سال ها، به معنای واقعی یکی از پرفروش ترین محصولات زیبایی و آرایشی بود. این شرکت همین طور به فعالیت خود ادامه داد و هر روز مشهورتر از قبل می شد و طی آن سال ها و تا شروع جنگ جهانی، تعداد کارمندان خود را 520 نفر افزایش داد و زمینی وسیع در جنوب فرانسه که هنوز هم محل اصلی این شرکت است را خریداری و افتتاح نمود. این برند با تولید رژلب معروف خود در سال های قبل از جنگ جهانی، معروفیت دیگری برای خود ایجاد کرد و تا سال ها، رژلب صورتی معروف لانکوم، یکی از محبوب ترین و بهترین رژلب ها در بازار بود. اما در سال 1950 بود که عطر magi تولید و به بازار عرضه گردید. یک شاهکار فراموش نشدنی در صنعت عطر که آرماند آن را نتیجه سال ها فعالیتش در این زمینه می دانست. شرکت لانکوم همین طور به کار خود ادامه تا اینکه در خلال سال های 1960 دچار مشکلات مدیریتی شد. آرماند پتیژن که همسرش را از دست داده بود و ورثه او هم اشتیاق لازم برای ادامه کار را نداشتند، دچار مشکلاتی شد و این شرکت تا مرز ورشکستگی شرکت پیش رفت تا اینکه شرکت لورئال، آن را در سال 1964، خریداری نمود.
   این برند به کیفیت محصولات خود، بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهد. تنوع محصولات و مخصوصاً کیفیت و تاثیر بالای محصولات مراقبت از پوست آن، موجب شده که هم زنان و هم مردان از این برند استقبال کنند. بسیاری از ستارگان معروف دنیای سینما، حاضر شدند برای این برند تبلیغات نمایند و این باعث شد که لانکوم به برندی جهانی تبدیل گردد.

برند آرایشی لانکومReviewed by سه رخ on Feb 8Rating: 3.0برند آرایشی لانکومبرند آرایشی لانکوم یکی از بهترین و معروف ترین برندهای آرایشی است که ساخت کشور فرانسه بوده و بسیار با کیفیت است. در این مقاله این برند آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

برند آرایشی لانکوم یکی از بهترین و معروف ترین برندهای آرایشی است که ساخت کشور فرانسه بوده و بسیار با کیفیت است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *