آرایش عروس
مدل آرایش عروس اروپایی ۲۰۱۹
دی ۲۱, ۱۳۹۷
رنگ موی زمستان
بهترین رنگ مو برای زمستان
دی ۲۱, ۱۳۹۷

بهترین براش آرایشی

براش آرایشی

بهترین براش آرایشی

بهترین براش آرایشی

 براش های آرایشی یکی از بهترین وسیله های براس اسفاده از محصولات آرایشی بر روی صورت هستند. در واقع شما با استفاده از براش می توانید یک آرایش خوب و حرفه ای داشته باشید. براش ها انواع مختلفی دارند و برای اینکه آرایش هر قسمت از صورت شما باید براش مخصوص به آن را استفاده نمایید. در ادامه انواع براش های آرایش و نحوه استفاده از آن ها را به شما آموزش می دهیم. 
شروع مبتدی‌ ها
   پخش كردن كرم‌ پودر با اسفنج كار ساده‌ای نیست كه افراد مبتدی بتوانند به خوبی آن را انجام دهند و بتوانند به صورت یكنواخت کرم پودر را روی صورت پخش نمایند، به این افراد توصیه می‌ كنیم از برس‌ های گرد حجیم استفاده كنند، سایز بزرگ یا متوسط این برس‌ ها برای چنین كاری مناسب است. یك نمونه از چنین برسی مدل 187SH است .

با این 6 برس آرایشی حرفه ای داشته باشیدیكنواخت بزنید
   یكی از بهترین براش ها برای زدن پودر به صورت، برس‌ های تخت هستند. فشرده و بزرگ بودن این برس‌ ها به شما كمك می‌كند تا پودر را به‌ راحتی روی صورت خود پخش نمایید. اگر سایز متوسط این برس‌ ها را انتخاب كنید، از آن ها می‌ توانید برای رژگونه و پشت چشم هم استفاده كنید. نمونه Gucci كه در تصویر می‌بینید، استاندارد است.

با این 6 برس آرایشی حرفه ای داشته باشیدبه نازكی تار مو
   كشیدن خط چشم به مهارت خاصی نیاز دارد اما در كنار داشتن مهارت، نوع برس هم از اهمیت خاصی برخودردار است. برای این كار ‌برسی انتخاب کنید كه دسته بلندی داشته باشد تا امكان حركت راحت را به شما بدهد. برسی كه برای كشیدن خط چشم انتخاب می‌ كنید، باید تخت و موهای آن كوتاه، به هم فشرده و محكم باشد.

با این 6 برس آرایشی حرفه ای داشته باشیدیك تیر و دونشان
   برس‌ هایی كه برای ابروها استفاده می‌ شوند، مدل‌ های مختلفی دارند ولی برای استفاده عادی و روزمره كافی است برسی را انتخاب كنید كه شامل برس و شانه باشد. باید برسی باشد که ابروهای پرپشت را به راحتی شانه و صاف كند. برای نمونه این برس ابرو می‌ تواند انتخاب خوبی برای مرتب كردن ابروهای شما باشد، همچنین در انتهای دیگرش برسی برای سایه زدن ابرو نیز دارد.

با این 6 برس آرایشی حرفه ای داشته باشیدتكنیك حرفه‌ ای‌ ها
   اگر به جای رژلب‌ های معمولی از نمونه‌ های كاسه‌ ای استفاده می‌ كنید، به برسی نیاز دارید تا توسط آن رژلب را بر روی لب های خود بزنید. در برس‌ های مخصوص رژلب معمولا از موهای مصنوعی استفاده می‌ شود كه لازم نیست خیلی به هم فشرده و زیاد باشند؛ برسی با موهایی محدود و كوتاه كه بتواند به راحتی مواد را روی پوست لب پخش نماید. برس‌ های رژلب می‌ توانند از نوع برس‌ های گرد یا تخت باشند.

با این 6 برس آرایشی حرفه ای داشته باشیدماهرانه سایه بزنید
   یكی از مهم‌ ترین‌ برس‌ هایی كه باید در كیف لوازم آرایش خود داشته ‌باشید، برس‌ نرم و كوچكی است كه سر آن مربعی شكل باشد، این برس‌ ها برای سایه‌ های پودری چشم مناسب می باشند. علاوه بر این برس كوچكی كه نوك نسبتا باریكی داشته باشد، می‌ تواند برای مخلوط كردن چند رنگ سایه كاملا مناسب باشد.

با این 6 برس آرایشی حرفه ای داشته باشید

بهترین براش آرایشیReviewed by آرایشگاه on Jan 11Rating: 3.0بهترین براش آرایشیبرای آرایش صورت و استفاده از محصولات آرایشی انواع برس ها و براش های آرایشی وجود دارند که هر کدام وظیفه خاص و کاربرد مخصوص به خود را دارند. در این مقاله بهترین براش آرایشی را به شما معرفی می کنیم.

برای آرایش صورت و استفاده از محصولات آرایشی انواع برس ها و براش های آرایشی وجود دارند که هر کدام وظیفه خاص و کاربرد مخصوص به خود را دارند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *