بهترین برند میسلار واتر
شهریور ۲۸, ۱۳۹۷
برند لاک ژله ای
بهترین برند لاک ژله ای
شهریور ۲۹, ۱۳۹۷

بهترین برند برق لب

برندهای برق لب

بهترین برند برق لب

بهترین برند برق لب

برق لب یکی از محصولات آرایش لب است که درخشندگی و شفافیت خاصی به لب ها می بخشد. بسیاری از خانمها و دخترخانم های جوان برای زیباتر کردن آرایش خود از این محصول استفاده می کنند. در ادامه مطلب بهترین برندهای تولید کننده برق لب را به شما معرفی می کنیم. پ
- برق لب Intense Butter Gloss از برند NYX
   برند ان وای اکس (یا نیکس) برای خانم هایی که به شاین زیاد علاقه دارند یک برق لب با رنگدانه بالا و ماندگاری زیاد تولید نموده که پرده رنگی آن از خنثی تا رنگ های براق و مشخص است.
- برق لب Shine Shine از برند Essence
   این برق لب شامل ۱۰ پرده  رنگی مختلف است که تمام سلیقه ها را پوشش می دهد و قیمت بسیار مناسبی دارد. 
- برق لب Shine Shot Lip Topcoat از برند Maybelline
    برق لب میبلین برای پوشش دادن رژ لب مورد علاقه شما ساخته شده و برق لبی کاملا شفاف، بدون چسبندگی و سبک می باشد.
- برق لب Colour Riche Le Glass از L’Oreal Paris
   اگر به دنبال برق لبی هستید که حاوی روغن آرگان و ویتامین E باشد، برند لورال برق لبی است که شامل ۱۶ پرده رنگی با رنگدانه غنی و ماندگاری بالا بوده و در کل روز به همان حالت اولیه روی لب ها باقی می ماند.
- برق لب Megashine از برند NYX
   یکی دیگر از برق لب های برند ان وای اکس که دارای مرطوب کنندگی بالایی است و رنگ غنی و کاملی هم در ۳۵ پرده رنگی با هر رنگ پوست و آندرتونی هماهنگی دارد.
- برق لب ژلی Glassy Gloss از برند Wet N Wild
   این برق لب شباهت بسیار زیادی به برق لب مک (MAC) دارد و شاین بسیار عالی و ماندگاری بالا به همراه قیمت متناسب، آن را به یکی از برق لب های ایده آل تبدیل نموده است. 
- برق لب Baby Lip Moisturizing از Maybelline
   میبلین با برق لب بیبی لیپ که هم به صورت بالم است و حالت بسیار نرم و شاین کرمی دارد و بسیار مرطوب کننده با ماندگاری بالا است را به بازار ارائه کرده که رنگ نود آن برای همه رنگ پوست و لب عالی است. 
- برق لب Super Lustrous از Revlon
   یکی دیگه از برق لب های اقتصادی و قابل خرید از برند رولون است که سرشار از ویتامین E بوده و درخشش هلویی جذابی دارد، بهترین برق لب برای مناطقی که تابستان طولانی دارند.
- برق لب Artist Plexi-Glass از Makeup Forever
   این برق لب از برند میکاپ فوراور حاوی ۳۵ رنگ براق و جذاب است که سرشار از رنگدانه بوده  و تا ۵ ساعت هیچ تغییری نخواهد کرد.
- برق لب MegaSlicks از Wet n’ Wild
   برق لب برنزی شیمری که به شدت ماندگاری بالا، بدون چسبندگیِ و فرمولاسیون سبک و خاص خود را دارد.
- برق لب Brilliant Shine از برند Milani Cosmetics
   رنگ هلویی – صورتی روشن شاین دار که حاوی اکلیل های ریز طلایی هم بوده که با برخورد نور به شدت می درخشد.

بهترین برند برق لبReviewed by آرایشگاه on Sep 20Rating: 3.0بهترین برند برق لببرق لب یکی از محصولات شاین دار برای آرایش لب ها است که موجب ماندگاری رژلب شده و رنگی درخشان و براق دارد و جذابیت آرایش شما را بیشتر می کند. در این مقاله بهترین برند برق لب را به شما معرفی می کنیم.

برق لب یکی از محصولات شاین دار برای آرایش لب ها است که موجب ماندگاری رژلب شده و رنگی درخشان و براق دارد و جذابیت آرایش شما را بیشتر می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *