آموزش صاف کردن مو با اتو
آموزش اتو کشیدن مو
اسفند ۱۷, ۱۳۹۶
آموزش آرایش عید نوروز
آرایش عید نوروز (قسمت ۲)
اسفند ۱۷, ۱۳۹۶

بهترین برند رنگ مو

برند رنگ مو

بهترین برند رنگ مو

بهترین برند رنگ مو

   برای خانم ها، معمولا اولین و مهمترین قدم برای تغییر و افزایش جذابیت، تغییر یا تجدید رنگ مو می باشد. اما انتخاب رنگ موهای نامناسب و شیمیایی موجب آسیب رساندن به موها شده و مشکلات تنفسی نیز ایجاد می کند. انتخاب رنگ موی گیاهی درخشان که تازه و خوش رنگ به نظر برسد و ماندگاری بالایی داشته باشد، تا حد زیادی مشکل را حل می کند. یکی از دلایلی که باعث تجدید رنگ موها می شود، بروز ریشه های سفید و برگشتن سریع رنگ موهای اصلی است. اما بهترین برند رنگ مو، رنگ مویی که تا مدت زیادی شفافیت و تازگی را روی موهای رنگ شده نشان داده و از رنگ کردنهای مکرر مو جلوگیری خواهد کرد. از مهم ترین عوامل اصلی آسیب رسانی به  تارهای مو بعد از  رنگ کردن، عدم تغذیه و نرسیدن مواد مغذی به موها است! پس رنگ مویی را انتخاب نمایید که علاوه بر ساختن رنگ دلخواه، موها را به خوبی تغذیه کند. وجود سه روغن مغذی آووکادو، شیباتر و زیتون در رنگ موهای گیاهی تارهای مو را بصورت ریشه ای تغذیه میکند.
- رنگ مو حاوی روغن زیتون:
   تقریبا تمام ما با خواص روغن زیتون برای تقویت موها آشنا هستیم. این اکسیر فوقالعاده حاوی اسیدهای چرب مفید مانند "اسید اولئیک" ، ویتامین  E است که گزینه مناسبی برای تغذیه تارهای مو است.
- رنگ مو حاوی روغن آووکادو:
   روغن آووکادو به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و ویتامین های  و E موجود در خود برای جلوگیری از کدری و خشکی موها بسیار مناسب است.
- رنگ مو حاوی شی باتر:
   شیباتر یا کره شی میوه ای چرب که از درختان کاریته آفریقایی به دست میآید، حاوی ویتامین‌ های A و E و چربی های طبیعی است که با حفظ رطوبت موها لطافتی فوق العاده ای برای موها ایجاد می کند.

بهترین برند رنگ موReviewed by سه رخ on Mar 8Rating: 3.0بهترین برند رنگ موبهترین برند رنگ مو در واقع برندی است که رنگ های آن حاوی مواد گیاهی بوده و هیچ گونه آسیبی برای موها ایجاد نکنند. در این مقاله بهترین برند رنگ مو را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برند رنگ مو در واقع برندی است که رنگ های آن حاوی مواد گیاهی بوده و هیچ گونه آسیبی برای موها ایجاد نکنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *