مهم ترین مواد غذایی مفید رشد و تقویت ناخن
مواد غذایی مفید رشد و تقویت ناخن
آبان ۱۱, ۱۳۹۶
طراحی ناخن با پودر کروم
ابزار طراحی ناخن با پودر کروم
آبان ۱۱, ۱۳۹۶

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ارگانیک

محصولات مراقبت از پوست ارگانیک

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ارگانیک

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ارگانیک

   مصرف محصولات مراقبت از پوست و موی ارگانیک، اخیراً در دنیا افزایش چشمگیری داشته  و دلیل آن علاوه بر کیفیت و کارایی بالای این نوع محصولات، ناشی از حمایت سازمان بهداشت جهانی، NGO  های حافظ محیط زیست و ... می باشد و همین امر باعث شده تا اکثر کارخانه های تولید کننده لوازم بهداشتی و آرایشی ادعای طبیعی و گیاهی بودن محصولات خود را داشته باشند، اما فرمولاسیون محصولات ارگانیک کاملا متفاوت با محصولات همتای غیر ارگانیک آنهاست.
برای تصمیم گیری خرید این محصولات لازم است تفاوت ترکیبات محصولات ارگانیک و غیر ارگانیک و نشانها و استانداردهای محصولات مراقبت از پوست و موی ارگانیک را بشناسید.
   شرکت هایی که در زمینه تولید محصولات پوستی ارگانیک فعالیت می کنند محدود بوده ولی تعداد آن ها رو به رشد است. در این مقاله قصد دارید کمپانی هایی که در کشور فرانسه به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند را به شما معرفی کنیم. تمام محصولات تولیدی توسط این کمپانی ها دارای تأییدیه های بهداشتیو جهانی است.
1. کمپانی سیکوبل فرانسه BCOM BIO ORGANIC
   این کمپانی دارای سابقه 50 ساله تولیدات محصولات گیاهی است که نسل جدیدی از محصولات مراقبت از پوست و مو را تولید می کند. برند کمپانی سیکوبل BCOM BIO ORGANIC  در رده فرآورده های Organic Skincare Products یا فرآورده های مراقبت از پوست و موی ارگانیک قرار دارد. محصولات این کمپانی دارای تأییدیه های BioCertificate  وEcoCertificate  برای کارخانه و همه محصولات تولیدی خود می باشند.
2. کمپانی AB Cosmetic فرانسه Marilou Bio
   برند Marilou Bio نیز در رده فرآورده های Organic Skincare Products یا فرآورده های مراقبت از پوست و موی ارگانیک قرار دارد. این محصولات نیز دارای تأییدیه های EcoCertificate  و BioCertificate  و استانداردهای  Greenlife GMP می باشند.

بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ارگانیکReviewed by سه رخ on Nov 2Rating: 3.0بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ارگانیکمحصولات مراقبت از پوست ارگانیک در دنیا توسز چند شرکت مشخص تولید می شوند که تعداد ان ها محدود است. در این مقاله بهترین برندهای محصولات مراقبت از پوست ارگانیک را به شما معرفی می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *