وازلین بهترین پاک کننده آرایش
پاک کردن آرایش چشم با وازلین
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷
راه های جلوگیری از ریختن خط چشم
جلوگیری از ریختن و پخش شدن خط چشم
خرداد ۱۹, ۱۳۹۷

بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه‌ ای روشن

آرایش چشک قهوه ای روشن

بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه‌ ای روشن

بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه‌ ای روشن

   خانم هایی که رنگ چشم قهوه ای روشن دارند می توانند از انواع مختلف رنگ سایه برای آرایش چشم ها استفاده کنند. زیرا رنگ قهوه ای روشن یک رنگ خنثی است و با تمام رنگ ها قابلیت هماهنگی دارد. در این مقاله بهترین رنگ سایه چشم برای چشم های قهوه ای روشن را به شما آموزش می دهیم: 
- آرایش چشم قهوه ای با سایه ارغوانی
   سایه چشم ارغوانی یکی از بهترین انتخاب برای رنگ چشم های مختلف می باشد. برای چشم قهوه ای روشن باید این تم از رنگ بنفش یا ارغوانی را با قرمز مایل به قهوه ای ترکیب کرد. در هنگام زدن سایه توجه کنید که رنگ سایه چشم از درونی ترین قسمت چشم و از کمرنگ ترین رنگ شروع شده و در اواخر پلک پررنگ تر شود. 
- آرایش چشم قهوه ای با سایه آبی
   رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها حتی در دنیای مد برای ترکیب شدن با رنگ قهوه ای است. برای استفاده از رنگ آبی باید گوشه داخلی چشم را سایه بژ بزنید. برای وسط پلک ها از رنگ آبی روشن و برای انتهای چشم از رنگ آبی تیره تر استفاده نمایید. برای دادن جذابیت بیشتر به چشم، برای درون پلک پایین هم از مداد آبی رنگ استفاده نمایید.
- آرایش چشم قهوه ای با سایه بژ، نارنجی
   اگر آرایش ملایم را میپسندید، ترکیب رنگی بژ، لیمویی و نارنجی یک ترکیب رنگی عالی برای آرایش چشم قهوه ای می باشد. برای این آرایش هم از داخلی ترین قسمت چشم با رنگ زرد مات شروع کرده و  برای اواسط پلک از رنگ نارنجی و در انتهای چشم از رنگ نارنجی مایل به قهوه ای استفاده نمایید. داخل چشم هم یک مداد قهوه ای تیره کشیده و برای زیر پلک پایین هم از سایه قهوه ای استفاده نمایید.
- آرایش چشم قهوه ای با سایه نقره ای
   سایه چشم نقره ای یکی از بهترین مدل های سایه برای مهمانی های شب و مجالس عروسی می باشد. برای استفاده از این سایه بهتر است گوشه داخلی چشم را تنها اکلیل ریز زده و از کمی بعدتر از آن با سایه نقره ای شروع نمایید. در انتهای چشم هم کمی سایه دودی به پشت پلک خود اضافه کنید. داخل پلک پایین هم مداد مشکی زده و مقدار خیلی کمی از سایه نقره ای را زیر پلک بکشید.
- آرایش چشم قهوه ای با سایه قهوه ای مات
   سایه های مات برای افرادی که به دنبال کشیدن خط چشم های پهن و مشکی هستند بسیار مناسب می باشد. در این مدل سایه چشم باید همه قسمت های پشت پلک یکرنگ سایه زده شود و تنها تفاوت در کمرنگ تر و پر رنگ تر شدن آن باشد. چون برای بالای چشم از خط چشم استفاده می کنید پس بهتر است درون پلک پایین مداد مشکی نکشید و تنها زیر پلک کمی سایه قهوه ای مات بزنید.
- آرایش چشم قهوه ای با سایه سبز
   برخی از چشم های قهوه ای روشن تمی از رنگ سبز را هم دارند. برای این رنگ چشم ها، اگر به دنبال رنگ های براق هستید پیشنهاد میکنیم از رنگ سبز استفاده کنید. تنها نکته این است که این رنگ سایه چشم کمی از مد افتاده و قدیمی شده است.

بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه‌ ای روشنReviewed by آرایشگاه on Jun 9Rating: 3.0بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه‌ ای روشن بسیاری از خانم هایی که رنگ چشم قهوه ای روشن دارند می توانند از انواع مختلف رنگ های سایه برای آرایش چشم ها استفاده کنند تا چشم هایی زیباتر داشته باشند. در این مقاله بهترین رنگ سایه برای چشم قهوه‌ ای روشن را به شما معرفی می کنیم.

بسیاری از خانم هایی که رنگ چشم قهوه ای روشن دارند می توانند از انواع مختلف رنگ های سایه برای آرایش چشم ها استفاده کنند تا چشم هایی زیباتر داشته باشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *