آرایش لب
ترفندهای آرایشی مخصوص رژلب زدن
دی ۱۹, ۱۳۹۷
سرمه چشم
طرز تهیه انواع سرمه
دی ۲۰, ۱۳۹۷

بهترین رنگ مو برای زمستان

رنگ موی زمستان

بهترین رنگ مو برای زمستان

بهترین رنگ مو برای زمستان

   با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم بسیاری از خانم ها برای اینکه از چه رنگ مویی استفاده کنند معمولا به آرایشگاه مراجعه می کنند و از آرایشگران نظر و مشورت می خواهند. زیرا نمی دانند که مناسب ترین رنگ مو برای این فصل چه رنگی است. در فصل زمستان رنگ موهاي بلوند همچون قبل طرفدار ندارند و رنگ هاي قهوه اي برای زمستان مناسب تر بنظر خواهند رسید. بهتر است به جای مش و تجدید رنگ قبلی می‌ توانید یک رنگ زمستانی زیبا انتخاب نمایید. رنگ هایي مانند شرابی، زیتونی، فندقی و بلوطی جزء رنگ های بسیار پرطرفدار در فصل زمستان است. 
   در زمستانی بودن رنگ مشکی هیچ شک و تردیدی وجود ندارد اما به توصیه آرایشگران رنگ مشکی به موهای خود نزنید زیرا بعد از رنگ مشکی، مو قدرت دریافت هیچ رنگ دیگری را ندارد و تا درآمدن مو هاي جدید و رشد انها باید با همان رنگ مشکی مدارا نمایید. مگر این که ریشه موي خود شما مشکی باشد و نیت تعویض رنگ موي خود را تا مدت طولانی نداشته باشید و این کار را انجام دهید.
نکات طلایی برای انتخاب رنگ مو برای زمستان
   برای افرادی که قصد دارند موهاي خود را بسیار تیره کنند آرایشگران از رنگ موی قهوه‌ اي بسیار تیره و نزدیک به مشکی استفاده می ‌کنند. اما برای آن دسته از بانوانی که بازی رنگ ها را روی موی خود دوست دارند و می توانند بجای مش از هايلایت با رنگ‌ هاي گرم مانند عسلی، نسکافه‌ اي، صورتی، قرمز یا مسی استفاده کنند و از رنگ زیبای آن لذت ببرید، این نوع هايلایت را روی هر رنگ پایه مو می توانید اجرا کنید. اما هايلایت عسلی و نسکافه‌ اي روی موهاي قهوه‌ اي و هايلایت قرمز روی موهایی با زمینه قرمز مثل شرابی و فندقی جذاب‌ تر و زیباتر است.
   همچنین هايلایت‌ هاي تیره و در صورت تمایل فرد به دکلره، دکلره‌ هاي گل‌ بهی و هلویی پر رنگ را پیشنهاد می کنیم. انواع رنگ‌ هاي قهوه‌ اي بسیار برای زمستان مناسب هستند. بهترین رنگ‌ ها برای کسانی که پوست گندمگون و برنزه دارند، رنگ‌ هاي شیری، گل‌ بهی، مسی، کرم نخودی، قهوه‌ اي‌ ـ زرد سوخته، فندقی، عسلی، سبز کاهویی و زرد است. برای چشم‌ هاي آبی روشن، آبی خاکستری و آبی‌‌ تیره، سبز تیره، قهوه‌اي و مشکی، بهترین رنگ مو ارغوانی با هايلایت شرابی، پلاتینی، خاکستری، قهوه‌ اي، قهوه‌ اي تیره، مشکی و شیری است. برای چشم‌ هاي کهربایی هم رنگ موهاي طلایی با هايلایت قرمز، قهوه‌ اي طلایی، قهوه‌ اي عسلی، فندقی، مسی‌ و قهوه‌ اي سوخته مناسب است.

بهترین رنگ مو برای زمستانReviewed by آرایش on Jan 10Rating: 2.5بهترین رنگ مو برای زمستانبرای فصل زمستان رنگ های گرم و تیره مناسب ترین انواع رنگ مو است که می توانید در این فصل از آن ها استفاده کنید و موهای خود را زیباتر سازید. در این مقاله بهترین رنگ مو برای زمستان را به شما معرفی می کنیم.

برای فصل زمستان رنگ های گرم و تیره مناسب ترین انواع رنگ مو است که می توانید در این فصل از آن ها استفاده کنید و موهای خود را زیباتر سازید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *