رفع قرمزی مو
روش های رفع قرمزی مو
بهمن ۱۵, ۱۳۹۷
ویتامین مو
ویتامین‌های مفید برای مو
بهمن ۱۶, ۱۳۹۷

بهترین روش ماندگاری رژلب

بهترین روش ماندگاری رژلب

ماندگاری رژلب

بهترین روش ماندگاری رژلب

یکی از دغدغه‌های خانم‌ها ماندن طولانی مدت رژلب روی لب‌هایشان است. شما می‌توانید با این روش، ماندگاری رژلب خود را در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها بیشتر کنید. جدیدترین مدل‌های رنگ رژلب را ببینید تا بهترین رنگ را برای مهمانی انتخاب کنید.
- استفاده از بالم لب و زیرسازی
برای اینکه در طول مدت مهمانی رژلب بر روی لب‌هایتان باقی بماند و زیبایی چهره‌تان را تکمیل کند لازم است قبل از استفاده از رژلب یک زیرسازی مناسب انجام دهید. بهترین کار این است شب قبل از مهمانی، تمام سطح لب خود را با یک نرم‌کننده مناسب یا بالم لب پوشش دهید و اجازه دهید تا صبح روی لب باقی بماند. مطمینا اینکار تاثیر بسیار خوبی بر رئی زیبایی رژلب و ماندگاری بیشتر ان خواهد داشت.
- استفاده از اسکراب برای لایه‌برداری از لب
بعد از اینکه لب‌ها به اندازه کافی نرم شدند لازم است تا با استفاده از یک اسکراب ساده تمام پوست‌های اضافی را از روی لب جدا کنید. برای درست کردن یک اسکراب خانگی شکر سفید و عسل را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید و روی لب‌هایتان بمالید. با یک مسواک این کار بهتر انجام می‌گیرد. نکته‌ی دیگر این‌که اگر می‌خواهید از رژلب مات استفاده کنید، حتما از یک نرم‌کننده‌ی لب قبل از زدن رژلب استفاده کنید. چون رژلب‌های مات روی لب‌های خشک ،تکه تکه و چسبناک شده و ظاهر بدی پیدا می‌کنند.
- استفاده از رژلب با ماندگاری بالا
اگر در کنار زیبا بودن رنگ رژلب ماندگاری ان نیز برایتان بسیار اهمیت دارد بهتر است رژلبی را انتخاب نمایید که دارای ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به رژلب‌های عادی باشد. معمولا رژلب‌های مات بهترین گزینه هستند.
- مرحله نهایی برای ماندگار شدن رژلب
آخرین و حیاتی‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که کاری کنید تا رنگ لب‌تان تمام مدت شب باقی بماند. برای این منظور با یک قلم‌موی آرایشی، دور تا دور لب را کانسیلر بزنید تا رژتان پخش نشود. این کار یک لب تمیز و مرتب به شما هدیه می‌دهد. کار شما تمام شد. حالا با خیال راحت و بدون دغدغه‌ی پاک شدن رژ از مهمانی لذت ببرید.

بهترین روش ماندگاری رژلبReviewed by آرایشگاه on Feb 5Rating: 2.5بهترین روش ماندگاری رژلببرای ماندگاری رژلب روش های مختلفی وجود دارد که باید ابتدا به لایه برداری لب ها بپردازید و سطح لب را برای زدن رژلب آماده کنید. در این مقاله بهترین روش های ماندگاری رژلب را به شما آموزش می دهیم.

برای ماندگاری رژلب روش های مختلفی وجود دارد که باید ابتدا به لایه برداری لب ها بپردازید و سطح لب را برای زدن رژلب آماده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *