سرسوهان ناخن
انواع سر سوهان برقی ناخن
اسفند ۱۴, ۱۳۹۶
اصول انتخاب کرم پودر
چطور کرم پودر مناسب رنگ پوستم انتخاب کنم؟
اسفند ۱۵, ۱۳۹۶

بهترین ماسک‌ برای پاکسازی پوست تا نوروز

پاکسازی و لایه برداری پوست

بهترین ماسک‌ برای پاکسازی پوست تا نوروز

بهترین ماسک‌ برای پاکسازی پوست تا نوروز

در این مطلب سعی داریم بهترین ماسک های پاکسازی پوست را برای تمیز و آماده شدن پوست برای عید نوروز به شما معرفی می کنیم:
- ماسك خیار و گلاب: یك عدد خیار با پوست را ریز رنده کنید و یك قاشق مرباخوری گلاب به آن اضافه نمایید. سپس آن را به حالت خوابیده به آرامی ‌روی پوست خود بزنید و پس از گذشت مدت زمان 10دقیقه با آب خنك پوست را شستشو دهید.
- ماسك ماست و گردو: دو قاشق غذاخوری ماست و دو قاشق غذاخوری گردوی خرد شده را در مخلوط‌ كن تركیب کنید و به مدت 15 دقیقه روی پوست خود بگذارید و سپس با آب سرد پوست خود را شستشو دهید.
- ماسك رازیانه و آویشن: دو ساقه آویشن تازه خرد شده و دو قاشق چای‌ خوری تخم رازیانه له شده را درون ظرفی بریزید و یك دوم فنجان آب جوش روی آن ریخته، سپس نصف یك عدد لیمو ترش را آب بگیرید و به آن اضافه نمایید. تركیب حاصل را از صافی رد کرده و آن را با پنبه به صورت خود بزنید. اجازه دهید مدت 15 دقیقه این ماسک بر روی پوست بماند و سپس با آب سرد پوست خود را شستشو دهید.
- ماسك عسل و بادام: یك قاشق مربا خوری عسل را با نصف قاشق چای‌ خوری پودر بادام مخلوط کرده و آن را با حركت دورانی روی پوست خود بزنید. زمانی که این تركیب روی پوست‌ خشك شد، ابتدا با آب ولرم سپس با آب سرد پوست را بشویید.
- ماسك سفیده تخم‌ مرغ: یك عدد سفیده‌ تخم‌ مرغ را خوب هم زده تا كاملا سفید شده و كف كند. سپس این كف سفید را به مدت 15 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. بعد از اینكه كاملا جذب پوست و خشك شد پوست را ابتدا با آب ولرم سپس با آب سرد شستشو دهید.

بهترین ماسک‌ برای پاکسازی پوست تا نوروزReviewed by سه رخ on Mar 6Rating: 3.0بهترین ماسک‌ برای پاکسازی پوست تا نوروزماسک های طبیعی و خانگی برای پاکسازی پوست علاوه بر اینکه موجب تمیز شدن و لایه برداری پوست خواهند شد، هیچگونه عوارضی برای پوست ایجاد نخواهند کرد. در این مقاله بهترین ماسک های لایه بردار پوست برای عید نوروز را به شما معرفی می کنیم.

ماسک های طبیعی و خانگی برای پاکسازی پوست علاوه بر اینکه موجب تمیز شدن و لایه برداری پوست خواهند شد، هیچگونه عوارضی برای پوست ایجاد نخواهند کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *