بهترین روش شستشو اکستنشن مو
شستشو اکستنشن مو
فروردین ۲۵, ۱۳۹۷
پرپشت شدن مو با قرص آسپرین
با یک قرص موهای پرپشت و براق داشته باشید!
فروردین ۲۵, ۱۳۹۷

بهترین ماسک صورت برای بستن منافذ باز پوست

ماسک های رفع منافذ باز پوست

بهترین ماسک صورت برای بستن منافذ باز پوست

بهترین ماسک صورت برای بستن منافذ باز پوست

   منافذ باز پوست صورت بیشتر روی بینی و گونه ها بیشتر دیده می شود و با ترشح چربی موجب زشتی و پیری پوست صورت خواهد شد. برای حفظ زیبایی و جوانی پوست باید برای درمان و بستن منافذ باز پوست صورت از انواع ماسک های مناسب استفاده کنید. منافذ باز پوستبسیاری از این منافذ پوستی بیشتر در افرادی که دارای پوست چرب هستند، بوجود می آید و ممکن است که به آکنه و جوش های سرسیاه نیز مربوط باشد. چربی زیاد همراه با باکتری ها و گرد و خاک های محیط موجب مسدود شدن منافذ پوست شده و به علت آسیب رساندن به کلاژن ها موجب بوجود آمدن منافذ پوستی باز می گردد. بروز این منافذ پوستی باز، موجب کاهش حالت ارتجاعی پوست شده و با افزایش سن این منافذ افزایش خواهد یافت. ژنتیک، فشار روحی و عدم مراقبت کافی از پوست می تواند سبب بروز این منافذ گردد.
برای درمان این منافذ می توان از روش های مختلفی همچون ماسک های طبیعی و خانگی استفاده کرد. در ادامه انواع ماسک های طبیعی و خانگی را برای درمان منافذ باز پوست به شما آموزش می دهیم:
منافذ باز پوست
1- یک تکه یخ برای زیبایی پوست کافی است!
   یخ به دلیل تاثیرات سفت کنندگی که بر پوست دارد، یکی از آسان ترین و موثرترین درمان های خانگی برای کوچک کردن منافذ پوستی و کاهش آن ها می باشد. استفاده از یخ قبل از آرایش می تواند به کوچک کردن منافذ پوستی بزرگ کمک کرده و موجب تقویت سیستم گردش خون و افزایش سلامت پوست خواهد شد. برای این کار می توان چند قطعه یخ را در دستمالی تمیز قرار داده و آن را به مدت زمان 15 تا 30 دقیقه روی پوست خود قرار دهید.
   این کار را روزانه به مدت چند روز انجام دهید. می توان زمانی که اولین اثرات مثبت آن را روی پوست خود حس کردید انجام این کار را متوقف نمایید. علاوه بر این، می توانید روزی یک مرتبه صورت خود را با آب بسیار سرد شستشو دهید. اگر قطعات یخ را قبل از استفاده به مدتی کوتاه در چای سبز و آبمیوه هایی همچون آب سیب و خیار قرار دهید قطعا اثرات مثبت آن افزایش خواهد یافت
2- سرکه سیب بهترین درمان برای منافذ باز پوست صورت!
   سرکه سیب به علت خواص متعددی که دارد موجب سفت شدن پوست و کاهش منافذ پوستی می گردد و میزان پی اچ پوست را نیز تنظیم و متعادل می کند. علاوه بر این، سرکه سیب به علت خواص ضد التهاب و ضدعفونی کننده ای که دارد در درمان این منافذ پوستی بسیار موثر  عمل می کند. برای این کار می توان مقدار مساوی از سرکه سیب و آب را با هم مخلوط کرده و پنبه ای را به آن محلول آغشته نمایید و آن را به نقاطی از پوست خود که منافذ پوستی دارد، بمالید و آن را چند دقیقه در آن حالت نگه دارید و سپس پوست خود را خشک کنید. سپس به پوست مرطوب کننده بزنید. در طی چند روز اثرات مثبت آن را مشاهده خواهید نمود.
3- سفیده تخم مرغ منافذ باز پوست را می بندد!
   سفیده تخم مرغ به طور گسترده و مؤثر منافذ پوستی را جمع و کوچک خواهد کرد زیرا خواص سفت کنندگی دارد. ماسک سفیده تخم مرغ همچنین برای کاهش چربی اضافی پوست های چرب بسیار مفید می باشد. برای درست کردن ماسک تخم مرغ ابتدا سفیده تخم مرغ را جدا کرده و آن را روی پوست خود پخش کرده و اجازه دهید که خشک شود. سپس آن را شسته و پاک کنید. برای دریافت نتیجه بهتر می توانید بعد از گذاشتن آن بر روی صورت چند دستمال روی آن گذاشته و بعد از خشک شدن ماسک، دستمال ها را بردارید. این کار را یک یا 2 بار در هفته به طور منظم تکرار کنید. می توانید سفیده تخم مرغ را با آب نصف لیمو مخلوط کرده و آن را روی پوست خود قرار داده و به مدت زمان 10 دقیقه آن را به همان حال گذاشته تا خشک گردد. سپس آن را با آب خنک کاملا بشووید. به مدت 1 ماه این کار را چند بار در طول هفته انجام دهید. 
بهترین ماسک صورت برای بستن منافذ باز پوستReviewed by سه رخ on Apr 14Rating: 3.0بهترین ماسک صورت برای بستن منافذ باز پوستمنافذ باز پوست موجب ایجاد چروک و پیری زودرس در پوست خواهند شد که می توان آن ها را به کمک ماسک های طبیعی و خمانگی به صورت کامل از بین برد. در این مقاله این ماسک ها را به شما آموزش می دهیم.

منافذ باز پوست موجب ایجاد چروک و پیری زودرس در پوست خواهند شد که می توان آن ها را به کمک ماسک های طبیعی و خمانگی به صورت کامل از بین برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *