معرفی بهترین اسپری تثبیت کننده آرایش
بهترین اسپری تثبیت کننده آرایش
شهریور ۷, ۱۳۹۷
زیبایی زنان تایلندی
راز زیبایی زنان تایلندی
شهریور ۸, ۱۳۹۷

بهترین محصولات برای پوست حساس (قسمت۱)

محصولات مراقبت از پوست حساس

بهترین محصولات برای پوست حساس

بهترین محصولات برای پوست حساس (قسمت۱)

پوست حساس، یعنی پوستی که با تماس با مواد گوناگون، مخصوصا انواع شوینده و مواد بهداشتی، دچار ناسازگاری شده و نشانه های تحریک و التهاب را در خودش نشان می دهد. همه افرادی که پوست حساس دارند، به خوبی می دانند که استفاده از یک پاک کننده پوست اشتباهی یا حتی یک کرم ضدآفتاب نامناسب، می تواند چه تبعاتی داشته باشد و تا چندین روز، التهاب و مشکلات فراوانی را برای فرد ایجاد کند. اگر  پوست حساسی دارید، بهتر است قبل از اعتماد کردن به هر محصولی، انواع مناسب و کاملا مطمئن برای جنس پوست خود را به خوبی بشناسید و به دنبال پیدا کردن آن محصولات باشید. در ادامه بهترین محصولات برای پوست حساس را به شما معرفی می کنیم. 
- پاک کننده آرایش صورت: Sensibio H2O Micellar Water
برند : Bioderma
با این پاک کننده، می توان به راحتی تمام ریمل چشم و فونداسیون صورت را پاک کرد و اصلا نگران سوزش پوست و ایجاد التهاب در آن نبود.
- کلینزر: Gentle Skin Cleanser
برند : Cetaphil
شّما برای شستشوی روزانه پوست خود، نیاز به یک محصول حرفه ای و کاملا دوست با پوست حساس دارید. این کلینزر فاقد عطر و مواد صابونی، می تواند دوستی همیشگی و همراه شما باشد و بدون ایجاد احساس کشیدگی یا خشکی، پوست شما را به صورت کامل تمیز نماید.
- سرم پوست: Advanced Génifique Sensitive
برند : Lancome
یک سرم پوست عالی و فوری که با یک بار استفاده از آن، تمام خشکی و مشکلات پوست از بین می رود.
- کرم روز: Hydra-Boost Sensitive Day Cream
برند: Elemis
این کرم سرشار از آنتی اکسیدان است که برای استفاده در تایم روز فوق العاده می باشد. این کرم دارای هیالورونیک اسید است که برای نگهداری رطوبت پوست در طول روز عالی می باشد.

بهترین محصولات برای پوست حساس (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Aug 29Rating: 2.5بهترین محصولات برای پوست حساس (قسمت۱)افرادی که پوست حساس دارند باید دقت کنند که برای مراقبت از پوست خود محصولات مناسبی را خریداری کنند تا پوست آن ها سالم بماند. در این مقاله بهترین محصولات برای پوست حساس را معرفی می کنیم.

افرادی که پوست حساس دارند باید دقت کنند که برای مراقبت از پوست خود محصولات مناسبی را خریداری کنند تا پوست آن ها سالم بماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *