مراقبت پوست
چه ضد آفتابی خوبست
مرداد ۶, ۱۳۹۸
مراقبت مو
استرس دشمن رنگدانه های مو
مرداد ۶, ۱۳۹۸

راهنمای خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۲)

محصولات ضد پیری

راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۲)

راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۲)

   چین‌ و چروک، یکی از مشکلات پوستی است که در اثر عوامل محیطی همچون آلودگی و کم خوابی و خستگی و یا افزایش سن بر روی پوست ظاهر می شود. این خطوط مرد و زن نمی ‌شناسد و هر کسی در طول زندگی خود و در هر سن و موقعیتی ممکن است این اتفاق را تجربه ‌کند؛ درنتیجه کاملاً طبیعی است که پس از ظاهر شدن آثار پیری به فکر برطرف ‌کردن آن ‌ها باشیم. رفع و درمان چین و چروک بازار داغی را برای محصولات ضدپیری فراهم کرده است. امروزه صدها محصول مختلف در بازار به چشم می خورد که هر کدام ویژگی ‌های خاص خود را دارند. 
   همه ما می دانیم رسیدگی به‌ پوست، فرایند ساده‌ ای نیست و برای اینکه چین ‌وچروک ‌ها کاهش پیدا کند باید آگاهی خوبی از خرید کرم ضد چروک و دیگر محصولات ضدپیری داشته باشیم. تنوع این محصولات در بازار، روش ‌های مختلف استفاده از آن ‌ها و همچنین مدت زمان مصرف محصولات ضدپیری، موجب سردرگمی خانم ‌ها و آقایانی شده است که به فکر درمان چروک و شل‌شدگی پوست خود هستند. به همین دلیل در ادامه راهنمای جامعی برای خرید بهترین محصول ضدپیری را به شما معرفی می کنیم تا به کمک آن، ضمن یک خرید درست و به ‌صرفه، از شر علائم پیری پوست خلاص شوید.
گام دوم
خرید کرم ضد چروک با ترکیباتی مناسب پوست شما
1. محصول ضدپیری دارای ویتامین A
   ویتامین A نیز در گروه آنتی ‌اکسیدان ‌ها قرار دارد و ضمن اینکه جلوی نفوذ رادیکال‌ های آزاد به پوست را می‌ گیرد، فایده‌ های دیگری نیز برای پوست دارد. این ویتامین فرایند تولید فیبر کلاژن را افزایش خواهد داد؛ در نتیجه خاصیت کشسان پوست تقویت شده و پس از مدتی چین ‌و چروک‌ها کمتر خواهند شد. لازم به ذکر است رتینول (Retinol) نیز نوعی ویتامین A است.
2. محصولات ضدپیری حاوی آنتی ‌اکسیدان ‌ها
   کرم ضد چروک دارای آنتی ‌اکسیدان فایده ‌های متعددی برای پوست دارند. این کرم ‌ها رادیکال‌ های آزاد را در خود جذب می ‌کنند و مانع چین ‌وچروک‌ های بیشتر می شوند. جالب است بدانید رادیکال‌ آزاد در واقع اکسیژن‌ موجود در هواست که ثباتی ندارد. ویتامین C، ویتامین B3 و ویتامین E در گروه آنتی ‌اکسیدان ‌هایی قرار می‌گیرند که به ‌خوبی از عهده‌ رادیکال ‌های آزاد برمی‌آیند. این ترکیبات نفوذ بیشتری به داخل پوست دارند و درنتیجه اثر بخشی آن ‌ها نیز بیشتر است. ویتامین B3 به حفظ رطوبت پوست نیز کمک می ‌کند.
3. محصول ضدپیری متشکل از عصاره ‌های طبیعی
   برخی از عصاره ‌های طبیعی عملکردی همانند آنتی ‌اکسیدان ‌ها دارند و در کنار اینکه پوست را تقویت می ‌کنند و چین ‌وچروک ‌ها را کاهش می‌‌ دهند، مانع از التهاب‌های پوستی می شوند و پف صورت را کمتر می‌ کنند. به این ترتیب بهتر است محصول ضدپیری خریداری کنید که دارای عصاره‌ چای سبز و هسته‌ انگور باشد. عصاره‌ هسته‌ انگور برای التیام‌ زخم ‌ها نیز اثربخش است.
4. محصول ضدپیری با ترکیب کوآنزیم کیو ۱۰
   کوآنزیم کیو ۱۰ (coenzyme Q10) اثربخشی خوبی در کاهش چین ‌وچروک ‌ها دارد. از طرف دیگر این ماده از پوست شما در برابر پرتوهای مضر خورشید نیز محافظت می ‌کند
5. محصول ضدپیری با مشتقات پلی ‌پپتید یا اولیگوپپتید
   پلی ‌پپتید (polypeptide) و اولیگوپپتید (oligopeptide) عملکردی همانند پپتید‌ها در پوست دارند. پپتید‌ها در ‌واقع پروتئین‌ های بسیار کوچکی هستند که به سلامت پوست کمک می‌کنند و تأثیر زیادی در افزایش تولید کلاژن دارند. این ترکیبات خاصیت کشسان پوست را نیز تقویت خواهند کرد.

راهنمای خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه on Jul 28Rating: 3.0راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۲)برای خرید محصولات ضد پیری فاکتورها و عوامل بسیاری را باید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. در این مقاله راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری را آموزش می دهیم.

برای خرید محصولات ضد پیری فاکتورها و عوامل بسیاری را باید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *