مهم ترین نکات آرایش پوست های خشک
آرایش پوست های خشک
فروردین ۲, ۱۳۹۷
طراحی آمبره ناخن
آموزش آمبره ناخن(قسمت۲)
فروردین ۳, ۱۳۹۷

بهترین کرم روشن کننده پوست

معیار انتخاب کرم روشن کننده

بهترین کرم روشن کننده پوست

بهترین کرم روشن کننده پوست

امروزه در بازار انواع کرم های روشن کننده پوست با عناوین و برندهای مختلف وجود دارد. اما واقعا کدام کرم مناسب است و بهترین کرم کدام است؟ برای انتخاب کرم روشن کننده پوست باید نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین کرم را برای خود انتخاب کنید. در ادامه مهمترین نکات برای انتخاب بهترین کرم روشن کننده پوست را به شما معرفی می کنیم:
۱) نوع پوست خود را بشناسید:
   نوع پوست به این معنی است که پوست شما نرمال، خشک، چرب و یا ترکیبی است. بعضی از محصولات روشن کننده، ممکن است شامل مواد تشکیل دهنده‌ ای مانند آب لیمو باشند که موجب خشک شدن پوست شده و یا حاوی مواد شیمیایی باشند که به راحتی موجب تحریک پوست‌ های حساس شوند و در صورت استفاده مداوم عوارض جانبی ناخواسته بر روی پوست ایجاد کنند.
   رنگ پوست ناشی از میزان ملانین (رنگدانه قهوه‌ ای) موجود در لایه‌ های بالای پوست است. افرادی که دارای پوست‌ های ضخیم‌ تر هستند چین و چروک کم‌ تری نسبت به افرادی که پوست سفید دارند. پوست تیره رطوبت بیشتری را جذب می کند و لایه‌ های بیرونی آن بیش‌ تر از لایه های بیرونی پوست سفید می باشد. تاثیر کرم‌ های روشن کننده بر روی تمامی رنگ‌ های پوستی بیشتر و سریع‌ تر از پوست تیره می باشد.
۲) دنبال چه نتیجه‌ای هستید؟
   بسیاری از افراد برای درمان بیماری‌ های مختلف پوستی خود تنها از یک نوع کرم استفاده می‌ کنند. در صورتی که بهتر است برای هر مشکل پوستی کرم مخصوص آن مشکل استفاده گردد. کرم‌ های روشن کننده‌ مناسب و متفاوتی برای درمان مشکلات پوستی نقاط مختلف بدن از جمله: جای جوش، زیر بغل، آرنج یا زانوی تیره، خورشید سوختگی، نشانه‌های تولد وجود دارند.
۳) با پزشک متخصص مشورت کنید:
   اگر نگران مشکلات پوستی خود می باشید، توصیه می کنیم مشورت با دکتر متخصص جهت معاینه پوست و ارائه توصیه‌ های مناسب را فراموش نکنید.
۴) مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید:
   هنگام انتخاب کرم روشن کننده پوست، کمی حوصله به خرج دهید و مواد تشکیل دهنده‌ی آن را به دقت مطالعه کنید. سعی کنید کرمی را انتخاب کنید که حاوی مواد طبیعی و روشن کننده پوست بدون عوارض جانبی باشد همچونعصاره توت فرنگی‌، اسید کجیک و ویتامین C.
۵) همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید:
این نکته را فراموش نکنید که هرگونه درمان روشن کردن پوست، می‌تواند حساسیت بیشتری برای پوست ایجاد نماید، بنابراین بهتر است هرگاه که در معرض تابش خورشید قرار می‌ گیرید با پوشیدن پیراهن آستین بلند، کلاه و غیره از پوست بدن، صورت و بازوی خود محافظت نمایید. کرم ضد آفتابی را انتخاب کنید که SPF بالا داشته و هر دو اشعه UVA و UVB را از خورشید برگشت دهد. اشعه ماوراء بنفش موجب برنزه کردن و پیری پوست است در حالی که اشعه UVB باعث آفتاب سوختگی و به طور کلی باعث سرطان پوست خواهد شد.

بهترین کرم روشن کننده پوستReviewed by سه رخ on Mar 23Rating: 3.0بهترین کرم روشن کننده پوستبرای انتخاب کرم روشن کننده پوست معیارهای مختلفی وجود دارد که قبل از هر چیزی شما باید به نوع پوست خود توجه کنید و سپس کرم مناسب با پوست را انتخاب نمایید. در این مقاله بهترین کرم روشن کننده پوست را به شما معرفی می کنیم.

برای انتخاب کرم روشن کننده پوست معیارهای مختلفی وجود دارد که قبل از هر چیزی شما باید به نوع پوست خود توجه کنید و سپس کرم مناسب با پوست را انتخاب نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *