اسپری حالت دهنده مو
نکات استفاده از اسپری مو
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷
ماسک انجیر برای پوست صورت
ماسک صورت انجیر
فروردین ۲۴, ۱۳۹۷

بی بی کرم دبورا

معرفی بی بی کرم دبورا

بی بی کرم دبورا

بی بی کرم دبورا

   دبورا در سال 1903 توسط برادران جیوانی و کرنلیو بنتی در فرانسه و با هدف تولید محصولات درمانی و مراقبت از پوست تأسیس گردید. deborah در سال 1930 اقدام به تولید محصولات آرایشی کرده و در این زمینه در طی سال های متوالی موفقیت های بسیاری کسب نموده است. در حال حاضر محصولات آرایشی این برند جزو محصولات دسته یک آرایشی در ایتالیا به شمار می روند و نسل چهارم خانواده ببنتی این کمپانی را رهبری می کند. در این مطلب سعی داریم بی بی کرم دبورا را به شما معرفی کنیم.
معرفی بی بی کرم 5 در 1 :
  بی بی کرم 5 در 1 از برند دبورا، یک کرم با کارایی 5 گانه است که ترکیبی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان، امگا 3، 6 و روغن گل رز می باشد. این کرم پوست را تغذیه و مرطوب می کند و تمامی عیوب آن را پوشش می دهد. به علاوه ضد آفتاب موجود در این کرم، پوست را از اشعه های یو وی و آلودگی های محیطی به خوبی حفظ خواهد کرد و در نهایت پوستی بی نقص و نرم، با جلوه ای طبیعی،به فرد می بخشد. بی بی کرم دبورا، برای  انواع پوست های نرمال وخشک مناسب بوده و موجب تقبویت پوست می شود.
ویژگی های اصلی:
-حاوی ضد آفتاب 20 spf 
- پوشش دهی عیوب و خطوط ریز پوست 
- محافظت از پوست در برابر اشعه ی یو وی و آلودگی های محیطی 
- حاوی  آنتی اکسیدان و امگا 3 و 6
- دارای روغن گل رز
-  کمک به کاهش و پوشاندن منافذ پوست 
- مرطوب کننده ی پوست 
نرم و لطیف کننده ی پوست
- مغذی برای پوست 
- تنوع رنگی 
- ضد حساسیت 
- مورد تائید متخصصان پوست و زیبایی

بی بی کرم دبوراReviewed by سه ر خ on Apr 13Rating: 3.0بی بی کرم دبورابی بی کرم دبورا یکی از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست معروف ایتالیایی است که علاوه بر تقویت پوست موجب محافظت از آن در برابر آفتاب شده و پوست را نرم و لطیف می سازد. در این مقاله این کرم را به شما معرفی می کنیم.

بی بی کرم دبورا یکی از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست معروف ایتالیایی است که علاوه بر تقویت پوست موجب محافظت از آن در برابر آفتاب شده و پوست را نرم و لطیف می سازد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *