تونیک و لوسیون صورت
تفاوت لوسیون، تونیک و کرم صورت
آبان ۱۵, ۱۳۹۶
دکوپاژ مو
آموزش دکوپاژ مو در خانه
آبان ۱۶, ۱۳۹۶

تاریخ انقضاء محصولات پوستی و لوازم آرایشی

تاریخ انقضاء لوام آرایشی

تاریخ انقضاء محصولات پوستی و لوازم آرایشی

تاریخ انقضاء محصولات پوستی و لوازم آرایشی

   همه ما می دانیم که محصولات آرایشی و بهداشتی دارای تاریخ انقضا می باش. تاریخ انقضاء یک محصول پوستی یا شخصی Expiration Date ، طول عمر قفسه ای یا Shelf life نام دارد و در واقع مدت زمانی است که تولید کننده آن محصول پوستی تضمین می کند که محصول مورد نظر به بهترین شکل قابل استفاده است و عملکرد خود را حفظ خواهد نمود.
   البته این مدت زمان به این معنی نیست که بعد از این تاریخ این محصول فاسد خواهد شد و یا دیگر قابل استفاده نیست و یا کارآیی خود را از دست می دهد اما بهتر است تا تاریخ مورد نظر باز شده و از آن استفاده نمایید زیرا ممکن است کارآیی مورد نظر آن محصول کاهش باید. زمان بررسی تاریخ انقضا یک محصول فاکتور دیگری که بسیار اهمیت است " تاریخ انقضا پس از باز کردن محصول " است که باید به آن توجه کرد.

تاریخ انقضاء محصولات پوستی و لوازم آرایشیReviewed by سه رخ on Nov 7Rating: 3.0تاریخ انقضاء محصولات پوستی و لوازم آرایشیتمامی محصولات پوستی و آرایشی دارای تاریخ انقضاء می باشند که هنگام خریداری این نوع محصولات باید به آن ها توجه شود. در این مقاله شما را با تاریخ انقضای محصولات آرایشی وبهداشتی بیشتر آشنا می کنیم.

تمامی محصولات پوستی و آرایشی دارای تاریخ انقضاء می باشند که هنگام خریداری این نوع محصولات باید به آن ها توجه شود. در این مقاله شما را با تاریخ انقضای محصولات آرایشی وبهداشتی بیشتر آشنا می کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *