تمیز کردن لکه های رنگ مو
پاک کردن رنگ مو از پوست
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶
ماسک روغن بادام
ماسک آبرسان مو با روغن بادام
بهمن ۱۷, ۱۳۹۶

تاپ شاین ناخن

تاپ شاین ناخن چیست؟

تاپ شاین ناخن

تاپ شاین ناخن

   شاید شما هم در آرایشگاه و مراکز ناخن نام تاپ شاید را شنیده باشید. اما ندانید تاپ شاین چیست و چه کاربردی دارد؟ یا در چه نوع کاشتی کاربرد دارد؟! در این مطلب شما را با تاپ شاین ناخن آشنا خواهیم کرد. 
   تاپ شاین، یک نوع ژل است که در کاشت ناخن میکس مورد استفاده قرار خواهد گرفت. کاشت میکس، همان طور که از نام آن پیدا است، ترکیبی از دو نوع کاشت ژله‌ ای و پودری است. به این صورت که بعد از زدن ضد قارچ به ناخن، مراحل معمول کاشت پودری انجام می گردد اما در آخر لایه‌ای از ژل (تاپ شاین) روی ناخن قرار می گیرد. این نوع کاشت بسیار محکم بوده و نسبت به بقیه مدل‌ ها زیبا تر است و همچنین کمی گران‌ تر نیز می باشد. کاور ژل یا همان تاپ شاین (TOP SHINE) نیز ژلی است که در کاشت میکس، بعد از مراحلی که درست مشابه نوع کاشت پودری (آکرلیک) می باشد، مورد استفاده قرار می گیرد و موجب براق و زیباتر شدن ناخن ها خواهد شد و در نهایت حالت کاشت ژله‌ ای را به ناخن می دهد.
   تاپ شاین را معمولا برای بیشتر کاشت های میکس استفاده می کنند تا ظاهر ناخن زیبا و براق باشد و طراحی آن جذاب به نظر برسد. در بسیاری از آرایشگاه های و مراکز ناخ ناز برندهای معتبر تاپ شاین برای کاشت ناخن استفاده می شود. 

تاپ شاین ناخنReviewed by سه رخ on Feb 5Rating: 3.0تاپ شاین ناخنتاپ شاین ژلی است که در کاشت میکس ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و حالتی ژله ای و زیبا به ناخن ها می دهد. در این مقاله تاپ شاین را به شما معرفی می کنیم.

تاپ شاین ژلی است که در کاشت میکس ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و حالتی ژله ای و زیبا به ناخن ها می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *