مضرات دردلاک کردن مو
معایب دردلاک کردن مو
مهر ۱۸, ۱۳۹۷
درست کردن پودر کانتورینگ
درست کردن پودر کانتور در خانه
مهر ۱۹, ۱۳۹۷

ترفندهای جالب برای مراقبت از ناخن ها

روش های مراقبت از ناخن

ترفندهای جالب برای مراقبت از ناخن ها

ترفندهای جالب برای مراقبت از ناخن ها

   در این مطلب قصد داریم تعدادی ترفند و راهنمایی ساده برای زیباترشدن ناخن ها به شما آموزش دهیم! با ما همراه باشید و از این نکته ها و ترفندهای جالب استفاده کنید.
1. پاک کردن لکه لاک ناخن با خمیر دندان
   معمولا بعد از پاک کردن لاک ناخن لکه هایی روی ناخن باقی می ماند و یا اینکه رنگ ناخن ها زرد می شود. برای برطرف کردن این مشکل یک ترفند ساده وجود دارد. استفاده از خمیر دندان سفید! مقدار کمی خمیر دندان روی ناخن ها بمالید و با انگشت روی سطح ناخن پخش نمایید. با استفاده از یک برس نرم ناخن ها را آرام برس بکشید. دست های خود را بشویید و در صورت نیاز دوباره این روش را تکرار کنید تا زردی و لکه های ناخن از بین بروند.
2. تقویت ناخن ها با استفاده از ویتامین های مختلف
   ویتامین ها تاثیر زیادی در حفظ سلامت و استحکام ناخن ها دارند. بهتر است استفاده از انواع ویتامین مثل بیوتین، آهن، روی، ویتامین B12 و ... را به صورت مکمل (با مشورت پزشک) و یا با استفاده از مواد طبیعی حاوی این ویتامین ها در برنامه غذایی خود بگنجانید و از فواید این ویتامین ها در تقویت ناخن ها بهره مند شوید!
3. پوشیدن دستکش
   بهتر است برای شستن ظرف، لباس و ... حتما از دستکش استفاده کنید. زیرا مواد شوینده و سایر مواد شیمیایی که در هنگام شست و شو مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به راحتی باعث ضعیف و شکننده شدن ناخن ها شوند. 
4. استفاده از تاپ کت برای جلوگیری از ورقه شدن لاک ناخن
   برای اینکه ماندگاری لاک ناخن بیشتر شود و لاک ناخن ها تراشیده ورقه ورقه نشود، بهتر است قبل از لاک زدن، روی ناخن ها تاپ کت (top coat) بزنید و از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
5. ترفند ساده برای تمیز کردن اشتباهات لاک ناخن
   بعد از اینکه لاک زدن به ناخن ها تمام شد می توانید با استفاده از یک براش باریک که به استون آغشته شده است، قسمت هایی از لاک ناخن که روی پوست اطراف ناخن کشیده شده است را پاک نمایید و لاک ناخن خیلی تمیز و مرتبی داشته باشید.
6. روش درست برای لاک زدن روی ناخن ها
این تصویر به طورکامل روش درست برای لاک زدن ناخن را به شما نشان می دهد. قبل از شروع لاک زدن روی ناخن ها، لازم است که ناخن ها را کاملا تمیز کنید و سپس یک لایه تاپ کت روی ناخن ها بزنید. 
7. استفاده از چند لایه لاک ناخن نازک
   برای اینکه بعد از لاک زدن روی ناخن ها، شکل و ظاهر مرتبی برای ناخن ها ایجاد شود بهتر است از چند لایه لاک ناخن نازک به جای یک لایه ضخیم از لاک ناخن استفاده کنید. یعنی ابتدا یک لایه نازک از لاک مورد نظر را روی ناخن ها بزنید. اجازه دهید کاملا خشک شود و سپس لایه دیگر را بزنید. به همین ترتیب عمل کنید تا به رنگ دلخواه خود برسید. با این کار سطح ناخن ها صاف و یکدست شده و لاک ناخن زیبایی خواهید داشت.
8. ترفند جالب برای خوش رنگ تر شدن لاک ناخن نئونی
   برای اینکه رنگ لاک ناخن نئونی یا پاستیلی به زیباترین شکل ممکن روی ناخن ها دیده شود پیشنهاد می کنیم ابتدا یک لایه لاک ناخن سفید به عنوان پایه روی ناخن ها بزنید و بعد لاک ناخن پاستیلی یا نئونی را استفاده نمایید. با استفاده از این ترفند لاک ناخن خوش رنگ تری خواهید داشت!
9. لاک ناخن اکلیلی 
   برای اینکه لاک ناخن های اکلیلی و پر زرق و برق شود می توانید از سایه چشم اکلیلی استفاده کنید. یک لایه لاک روی ناخن برنید و قبل از خشک شدن لاک ناخن، مقداری از پودر اکلیلی یا سایه اکلیلی را روی ناخن ها بریزید. به همین سادگی لاک ناخن ساده به لاک ناخن اکلیلی و پر زرق و برق تبدیل می شود!
10. لاک ناخن رو با پنکه یا فن خشک نکیند!
   شاید لاک ناخن در کنار پنکه یا فن خیلی سریعتر خشک شود اما این کار موجب می شود تا روی لاک ناخن حباب ایجاد شود و باعث خراب شدن لاک ناخن خواهد شد. برای اینکه لاک ناخن سریعتر خشک شود می توانید ناخن ها را در آب یخ قرار دهید. با این کار لاک ناخن بدون هیچ آسیبی خیلی زود خشک می شود!
11. افزایش رشد ناخن
   بهتر است که کوتیکول ناخن ها را با استفاده از کرم مرطوب کننده ماساژ دهید. این کار باعث افزایش رشد ناخن ها شده و به شما کمک میکند تا ناخن های سالم تری داشته باشید!
12. همیشه سوهان ناخن به همراه داشته باشید
   بهتر است که همیشه یک سوهان ناخن مناسب در کیف خود داشته باشید تا در صورت لزوم شکستگی یا لبه های تیز ناخن ها را صاف کنید. با این کار از ایجاد آسیب های جدی تر به ناخن ها جلوگیری خواهید کرد.

ترفندهای جالب برای مراقبت از ناخن هاReviewed by آرایشگاه on Oct 10Rating: 3.0ترفندهای جالب برای مراقبت از ناخن هابرای مراقبت از ناخن ها روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها ناخن های زیبا و سالم داشته باشید. در این مقاله ترفندهای جالب برای مراقبت از ناخن ها را به شما آموزش می دهیم.

برای مراقبت از ناخن ها روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها ناخن های زیبا و سالم داشته باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *