رژلب تیره
چگونه رژلب تیره بزنیم؟
خرداد ۸, ۱۳۹۷
پاک کردن ریمل مژه
روش صحیح پاک کردن ریمل از مژه
خرداد ۹, ۱۳۹۷

روش تشخیص رژلب اصل و تقلبی مک MAC

رژلب اصلی و تقلبی مک

روش تشخیص رژلب اصل و تقلبی مک MAC

روش تشخیص رژلب اصل و تقلبی مک MAC

   رژ لب های مک (MAC) یکی از پرطرفدارترین رژ لب ها در بین خانم ها می باشند، زیرا رنگ های متنوعی دارند. از طرفی MAC یکی از 3 برند لوازم آرایشی پیشرو در صنعت زیبایی و آرایش است. به دلیل این معروفیت و مشهور بودن رژلب های تقلبی روانه بازار شدند. اما باید بدانید که استفاده از برندهای آرایشی غیر ارجینال می تواند صدمات جبران ناپذیری را به سلامت پوست و زیبایی ایجاد کند. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم نحوه تشخیص رژلب اصل و تقلبی برند مک را به شما آموزش دهیم. تشخیص رژلب تقلبی از فیک کار تقریبا سختی است چون رژ لب فیک نیز همان رنگ درخشان نقره ای را روی جعبه اش دارد. اما اگر به استایل رژلب اصلی مک نگاه کنید متوجه ظاهر سنگین تر و بهتری ان می شوید. همچنین جای اسم MAC نیز در قسمت درست قرار گرفته – نه خیلی بالا تر از خط نقره ای.
- جعبه ی  رژ لب
   جعبه ی فیک بزرگتر و دارای تناژ خاکستری است، در حالی که جعبه رژلب اصلی کاملا مشکی بوده و نوشته های روی آن مرتب تر و منظم می باشند.
- اندازه تیوب رژ لب
   رژ لب اصل کوچکتر، کاملا مشکی و نوشته  نقره ای روی آن تمیز و بی نقص است، در حالی که رژ لب فیک تناژ خاکستری و نوشته  نامرتب دارد. اگر دقت کنید می توانید C نامرتب و خط خورده را روی رژ لب تقلبی هم ببینید. 
- درپوش تیوب رژ لب
   درپوش تیوب فیک نمی تواند به راحتی و به صورت عالی روی بدنه رژ لب چفت شود. یکی از راه های تشخیص رژ لب فیک از اصل نیز همین نکته است که درب آن را امتحان نمایید. رژ لب های مک بدون توجه به کلکسیون، سایزهای برابری باهم دارند. اگر درب آن را باز کنید مشاهده می کنید که از پلاستیک سخت ساخته شده است در حالیکه رژ لب فیک درپوش نازکی دارد.
- کیفیت تیوب رژ لب
   رژ لب فیک رویه ای بهم ریخته و بلندتر دارد درحالیکه رژ لب اصل رویه تیوبی لطیف و یکدستی دارد. از طرفی سیلندر رژ لب اصل خیلی راحت بالا و پایین می رود چون کیفیت بسیار بالایی دارد. اما اگر رژلب فیک را تا آخرین حد هم به سمت پایین بپیچانید باز هم کمی از روی آن از پشت تیوب معلوم است!
- نوک رژ لب
   روی دیواره رژلب تقلبی می توانید خطی اضافی را مشاهده کنید که انتهای آن ختم شده است اما زیاد دقت کنید، چون برخی از برندهای تقلبی سر رژلبی مانند برند اصل را می زنند به همین دلیل باید دیگر فاکتورها را نیز به خوبی بررسی کنید. 
- بوی رژ لب
   رژ لب مک تقلبی بویی بسیار بد شیمیایی و گریسی دارد در حالیکه رژ لب اصل بوی شبیه به وانیل دارد.
- استیکر زیر رژ لب
   استیکرهای تقلبی بزرگتر از رژ لب های اصلی می باشند و این فاکتورها در استیکرهای اصل آن ها در نظر گرفته شده است: اسم رنگ و شماره ی رنگ را دارد و جنس آن مات تر است.

روش تشخیص رژلب اصل و تقلبی مک MACReviewed by آرایشگاه on May 29Rating: 3.0روش تشخیص رژلب اصل و تقلبی مک MACبرای تشخیص رژلب های اصلی و تقلبی روش های زیادی وجود دارد که می توانید با دقت به نوشته و کیفیت محصول اصل بودن آن را تشخیص دهید. در این مقاله نحوه تشخیص رژلب اصلی از تقلبی را به شما آموزش می دهیم.

برای تشخیص رژلب های اصلی و تقلبی روش های زیادی وجود دارد که می توانید با دقت به نوشته و کیفیت محصول اصل بودن آن را تشخیص دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *