بهترین آرایش و روزه داری
آرایش و روزه داری
خرداد ۵, ۱۳۹۸
لیفتینگ پوست
لیفتینگ پوست صورت
خرداد ۶, ۱۳۹۸

تفاوت فیس براش دستی و برقی (قسمت۱)

تفاوت فیس براش برقی و دستی

تفاوت فیس براش دستی و برقی (قسمت۱)

تفاوت فیس براش دستی و برقی (قسمت۱)

   مراقبت از پوست صورت یکی از مهم ترین کارهایی است که هر خانمی به آن باید اهیمت دهد. زیرا با افزایش سن و همچنین تأثیر آلودگی و انواع لوازم و محصولات آرایش بر روی پوست، چین و چروک ها و لکه ها شروع به نمایان شدن خواهند کرد. به همین دلیل رسیدگی به پوست جزء مهم ترین اقداماتی است که باید به صورت روزانه انجام شود.  بحث مراقبت از پوست صورت بوسیله فیس براش ‌ها در چند سال اخیر اهمیت ویژه ‌ای پیدا کرده و امروزه طرفداران بسیاریزیادی نیز پیدا کرده است و در واقع یکی از روش های رایج برای پاکسازی و جوانسازی پوست است. بسیاری از افرادی که به زیبایی و بهداشت پوست خود اهمیت می ‌دهند در فکر خرید فیس براش هستند.  
   البته برای مراقبت از پوست انواع محصولات و کرم های مختلف در بازار وجود دارد که توسط برندهای معتبر تولید و در بازار عرضه شده اند. اما فیس براش ها نسل جدید محصولات مراقبت از پوست و پاکسازی آن هستند که با پیشرفت تکنولوژی پا به عرصه آرایش و مراقبت پوست گذاشته اند. فیس براش ها جزء محصولات جدید در حوزه زیبایی و مراقبت پوست هستند که طی چند سال اخیر طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.
   در گذشته که تکنولوژی به کمک صنعت مراقبت از پوست و زیبایی نیامده بود به شکل سنتی از لیف ‌های زبر و کیسه‌ های مخصوص حمام به همراه سفید آب برای لایه ‌برداری و شست و شوی پوست استفاده می ‎شد که این موارد نیز با وارد نمودن صدمات جانبی به پوست صورت همراه بودند، پس از آن در سال ‌های اخیر پدهای پلاستیکی که به آن فیس براش دستی می‌ گویند جایگزین روش های منسوخ گذشته شدند. شما در استفاده از فیس براش دستی باید خودتان با حرکت‌ های عمودی و افقی فیس براش دستی پوست صورت خود را بمالید و نیاز است فشار متناسب را نیز اعمال کنید و در واقع این فیس براش‌ دستی لیف ‌های حمام نسل جدید هستند.
   فشار بیش از اندازه توسط شخص به پوست باعث شل شدگی پوست در بلند مدت خواهد شد. همچنین به دلیل عدم نفوذ ضربات به لایه‌ های زیرین پوست آلودگی از منافذ به طور کامل پاک نخواهند شد و مشکل تمیز نشدن کامل منافذ پوست صورت امروزه بسیار با اهمیت می‌ باشد زیرا هم میزان آرایش در بانوان و مصرف لوازم آرایشی بسیار افزایش پیدا کرده و هم میزان آلودگ ی‌های محیطی در اطراف ما رشد نموده است و در صورتی که این آلودگی ‌ها و مواد اضافه به طور کامل از روی پوست پاک نگردند در طولانی مدت موجب ایجاد جوش و آکنه و به وجود آمدن لکه‌ های پوستی می ‌شود.

تفاوت فیس براش دستی و برقی (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on May 26Rating: 2.5تفاوت فیس براش دستی و برقی (قسمت۱)فیس براش ها دارای دو نوع دستی و برقی هستند که هر کدام دارای خصوصیات و کاربردهای متفاوت برای پاکسازی و جوانسازی پوست صورت هستند. در این مقاله تفاوت فیس براش های دستی و برقی را بررسی می کنیم.

فیس براش ها دارای دو نوع دستی و برقی هستند که هر کدام دارای خصوصیات و کاربردهای متفاوت برای پاکسازی و جوانسازی پوست صورت هستند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *