ماسک موی آووکادو
آموزش تهیه ماسک مو برای موهای خشک
مرداد ۱۵, ۱۳۹۶
مهم ترین نکات ساده استایل مو در آرایشگاه
آرایش موی مردانه
مرداد ۱۶, ۱۳۹۶

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

مهمترین تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

  میکروبلیدینگ یک روش نوین در زمینه هاشور ابرو است که با استفاده از یک قلم بلید به صورت دستی که سوزن های یکبار مصرف فلت یا اسلوپ دارد، انجام می شود. قلم میکروبلیدینگ موتور نداشته و فقط با فشار دست سوزن ها به روش هاشور روی پوست حرکت داده می شود. اما قلم میکروپیگمنتیشن دارای موتور برقی است که می توان دور موتور را تنظیم کرد. در روش میکروبلیدینگ دوام رنگ در پوست بسیار کمتر از روش میکروپیگمنتیشن می باشد. 
  تکنیک میکروپیگمنتیشن همچون تکنیک میکروبلیدینگ یک شیوه نیمه دائم در تاتو است که در آرایشگاه مورد استفاده آرایشگران و متخصصان زیبایی قرار می گیرد. اما تفاوت آن ها در این است که متخصصان در روش میکروپیگمنتیشن از یک قلم و دستگاه دیجیتالی استفاده می کنند و رنگ دانه ها به لایه های عمیق تر از لایه درمال پوست نفوذ می کند. روش میکروپیگمنتیشن از روش های میکروبلیدینگ و روش امبرویدری ابروها ماندگار تر بوده که طرفداران بسیاری نیز دارد.
   البته روش میکروپیگمنتیشن را باید هر 2 تا 5 سال باید تمدید کرد. چون در انجام این روش از قلم دیجیتالی استفاده می شود، موجب افزایش زمان درمان و بهبودی کامل پوست نسبت به روش میکروبلیدینگ می شود و تا یک هفته پس از انجام این روش باید از پوست به خوبی محافظت و نگه داری شود. انجام این پروسه به مدت زمان 2 ساعت طول کشیده و هزینه بیشتری نیز دارد. تکنیک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ جز جدید ترین و پرطرفدارترین تکنیک های آرایشی و هاشور ابرو است که در آرایشگاه توسط افراد متخصص انجام میشود.

تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشنReviewed by سه رخ on Aug 6Rating: 5.0تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشنمیکروپیگمنتیشن تفاوت هایی با میکروبلیدینگ دارد. هم از لحاظ قلم کار و هم ماندگاری رنگ تفاوت دارند. در این مقاله تفاوت های این دو روش را با هم بررسی میکنیم.

2 دیدگاه ها

  1. پنتاگونه گفت:

    خیلی مطالب تون کامله . همه میکروپیگمنتر ها باید این مقالات میکروپیگمنتیشن رو بخوانن.

  2. خانم اکرم گفت:

    میکروبلیدینگ خیلی بهتر و راحت ترم هست. ماندگاریش هم که حرف نداره

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *