فواید تخم مرغ برای زیبایی
فواید تخم مرغ در زیبایی پوست و مو (قسمت۱)
خرداد ۲۷, ۱۳۹۸
انواع مام ها و دئودرانت ها
آشنایی با انواع شکل های دئودورانت و ضدعرق
خرداد ۲۸, ۱۳۹۸

تقویت مو‌ها با زرده تخم مرغ

ماسک زرده تخ مرغ

تقویت مو‌ها با زرده تخم مرغ

تقویت مو‌ها با زرده تخم مرغ

   تخم مرغ یکی از مفید ترین و مغذی ترین مواد طبیعی برای موها است. زرده تخم مرغ برعکس ظاهر کوچکی که دارد سرشار از خاصیت است. زرده تخم مرغ، حاوی مواد مغذی و پروتئین‌ هایی مانند بیوتین، اسید فولیک، ویتامین A و ویتامین D است. افرادی که از ریزش مو رنج می برند بهتر است هرچه سریع تر زرده تخم مرغ را به ریشه موهای خود بزنند. زرده تخم مرغ علاوه بر قطع ریزش مو به تقویت مو و رشد موها هم کمک می کند. در واقع در آرایشگاه انواع ماسک های تهیه شده از تخم مرغ را به خانم ها پیشنهاد می دهند تا موهای خود را تقویت کنند. 
فواید زرده تخم مرغ برای مو
   ریزش مو معمولا به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. یکی از مهمترین مواردی که رشد خوب مو را متوقف می کند تغذیه نادرست، داشتن استرس، استفاده زیاد از مواد شیمیایی و غیره است. اما مصرف زرده تخم مرغ کمک می ‌کند تا مقاومت موها در برابر آسیب بیشتر شود. زرده تخم مرغ برای افرادی که از خشکی موهای خود رنج می برند بسیار مفید است. زیرا زرده تخم مرغ موجب رطوبت رسانی به موها می شود. زرده تخم مرغ حاوی ویتامین A و E، بیوتین و اسید فولیک تنها برخی از مواد مغذی هستند که محققان آنها را برای رشد و سلامت موها سودمند می ‌دانند. رایج ‌ترین کمبود مواد مغذی برای موها، کمبود آهن است. آهن برای تولید سلول‌ های جدید در بدن مهم است. هر زرده تخم مرغ حاوی مقدار کم اما قابل توجهی از آهن است. زرده تخم مرغ به خوبی ریشه موها را تغذیه کرده و در برابر آسیب ها محافظت می کند. زرده تخم مرغ رشد مو را سرعت می بخشد و موها را پر پشت نشان می دهد.
ماسک موی تخم مرغ
   بهترین ماسک مو و ساده ترین و موثرترین ماسک مو زرده تخم مرغ است. برای استفاده از این ماسک باید زرده را با دست به آرامی روی ریشه موها ماساژ داده و اجازه دهید 1 ساعت بماند و سپس آبکشی کنید. می توانید زرده تخم مرغ را با روغن زیتون هم ترکیب کرده و به عنوان ماسک مو روی ریشه موها ماساژ دهید.
تغذیه با تخم مرغ
   علاوه بر ماسک تخم مرغ می توانید با خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه مواد مغذی موهای خود را تامین کنید.
قرص مکمل تخم مرغ
   کسانی که نمی توانند تخم مرغ را بخورند ویا از ماسک موی آن استفاده کنند می توانند از قرص های موجود در بازار که حاوی ویتامین های تخم مرغ است استفاده کنند. البته قبل از مصرف این مکمل غذایی باید با پزشک خود مشورت کنید.
عوارض جانبی احتمالی مصرف تخم مرغ
   افرادی که به تخم مرغ آلرژی دارند باید مراقب مصرف خود باشند. زرده تخم مرغ علاوه بر خواص زیادی که دارد کلسترول بالایی هم دارد به همین دلیل افرادی که دیابت و بیماری قلبی دارند باید مراقب مصرف خود باشند. افرادی که می خواهند از زرده تخم مرغ برای تقویت موها استفاده کنند باید این کار را مدام برای چندین هفته انجام دهند تا شاهد تغییرات آن باشند. استفاده از زرده تخم مرغ روشی ساده و کم هزینه است بنابراین از مصرف آن غافل نشوید.

تقویت مو‌ها با زرده تخم مرغReviewed by آرایشگاه on Jun 17Rating: 3.0تقویت مو‌ها با زرده تخم مرغزرده تخم مرغ یکی از مواد مقوی برای تقویت و افزایش رشد موها است که موجب تقویت ریشه موها شده و ریزش موها را برطرف می کند. در این مقاله تقویت مو‌ها با زرده تخم مرغ را آموزش می دهیم.

زرده تخم مرغ یکی از مواد مقوی برای تقویت و افزایش رشد موها است که موجب تقویت ریشه موها شده و ریزش موها را برطرف می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *