کاربرد ماسک صورت چند‌کاره
ماسک صورت چند‌کاره
تیر ۵, ۱۳۹۸
بهترین ماسک‌ صورت خاک رس
ماسک خاک رس
تیر ۶, ۱۳۹۸

راهنمای خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۱)

محصولات ضد پیری

راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۱)

راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۱)

   چین‌ و چروک، یکی از مشکلات پوستی است که در اثر عوامل محیطی همچون آلودگی و کم خوابی و خستگی و یا افزایش سن بر روی پوست ظاهر می شود. این خطوط مرد و زن نمی ‌شناسد و هر کسی در طول زندگی خود و در هر سن و موقعیتی ممکن است این اتفاق را تجربه ‌کند؛ درنتیجه کاملاً طبیعی است که پس از ظاهر شدن آثار پیری به فکر برطرف ‌کردن آن ‌ها باشیم. رفع و درمان چین و چروک بازار داغی را برای محصولات ضدپیری فراهم کرده است. امروزه صدها محصول مختلف در بازار به چشم می خورد که هر کدام ویژگی ‌های خاص خود را دارند.
   همه ما می دانیم رسیدگی به‌ پوست، فرایند ساده‌ ای نیست و برای اینکه چین ‌وچروک ‌ها کاهش پیدا کند باید آگاهی خوبی از خرید کرم ضد چروک و دیگر محصولات ضدپیری داشته باشیم. تنوع این محصولات در بازار، روش ‌های مختلف استفاده از آن ‌ها و همچنین مدت زمان مصرف محصولات ضدپیری، موجب سردرگمی خانم ‌ها و آقایانی شده است که به فکر درمان چروک و شل‌شدگی پوست خود هستند. به همین دلیل در ادامه راهنمای جامعی برای خرید بهترین محصول ضدپیری را به شما معرفی می کنیم تا به کمک آن، ضمن یک خرید درست و به ‌صرفه، از شر علائم پیری پوست خلاص شوید.
گام اول
قانون طلایی پیشگیری بهتر از درمان و مراقبت از پوست
پوست همیشه در معرض آسیب ‌های مختلف قرار دارد؛ بنابراین حتی اگر پوست شما چین ‌و چروک ندارد باز هم باید مواظب آن باشید. پس قبل از اینکه نیازی به خرید کرم ضد چروک یا محصولات لیفتینگ باشد، به فکر خرید محصولاتی باشید که استفاده از آن‌ه ا برای سلامت پوست ضرورت دارد.
1. خرید کرم مرطوب کننده سازگار با پوست
   در برابر پیری راه فراری وجود ندارد و هر اندازه هم که مراقب پوست خود باشید باز هم چین ‌و چروک‌ ها سراغ آن می ‌آیند؛ اما اگر هر روز از یک کرم مرطوب کننده با کیفیت و عالی استفاده کنید، پی رشدن پوست دیرتر آغاز می شود. این مرطوب‌ک ننده در کنار کیفیت خوب، باید با پوست شما نیز کاملاً سازگار باشد. برای پوست‌ های چرب پیشنهاد می‌‌ کنیم سراغ مرطوب ‌کننده‌ های ملایم با پایه آب بروید. این نرم‌ کننده ‌ها نباید تهاجمی باشند. برای تشخیص این مدل از مرطوب‌ کننده ‌ها در حین خرید به عبارت «noncomedogenic» روی بسته ‌بندی محصول توجه کنید. چنین مرطوب ‌کننده‌ هایی مانع بسته ‌شدن منافذ پوست‌ های چرب می شوند.
   بانوان و آقایانی که پوست‌ های خشکی دارند بهتر است از محصولات آبرسان غلیظ‌تری استفاده کنند. مرطوب ‌کننده‌ هایی که پایه‌ روغن دارند، گزینه مناسبی برای این دسته از افراد محسوب می شوند. به همان ترتیب که بیشتر پا به سن می ‌گذارید به همان صورت نیز پوست شما به آبرسانی بیشتری نیاز دارد؛ درنتیجه هر چقدر که سن شما بیشتر است، مرطوب ‌کننده‌ا که استفاده می‌کنید باید پایه‌ روغن بیشتری داشته باشد. افرادی که پوست ‌های حساسی دارند باید به ‌دنبال مرطوب ‌کننده‌ هایی باشند که حساسیت پوست‌ آن‌‌ ها را التیام بخشد. پس دور مرطوب ‌کننده‌ های معطر، رنگ‌ دار و همچنین اسیدی را خط بکشید و به‌ جای آن ‌ها از مرطوب‌کننده‌ هایی دارای آلوئه ‌ورا و بابونه برای آبرسانی پوست کمک بگیرید.
2. انتخاب ضدآفتاب خوب
   یکی از مهم ‌ترین دلایل چروک ‌شدن پوست، نور خورشید است. به این ترتیب اگر برای مدت طولانی در معرض آفتاب قرار بگیرید، احتمال پیری زود‌رس پوست زیاد است. پیشنهاد ما این اسن بدون ضدآفتاب از منزل بیرون نروید. برای خرید کرم ضد آفتاب هم بهتر است سراغ محصولاتی بروید که میزان SPF آن ‌ها ۳۰ یا بیشتر باشد. از طرفی، با خرید کرم مرطوب کننده حاوی ترکیبات ضدآفتاب، عملاً با یک تیر دو نشان زده ‌اید و در کنار آبرسانی پوست، از سطح آن‌ در برابر نور خورشید محافظت نموده ‌اید. بهتر است ضدآفتابی خریداری کنید که روی بسته‌ بندی آن عبارت broad-spectrum نوشته شده باشد. این ضد آفتاب‌ها محافظت کاملی از پوست انجام می‌ دهند و پوست شما را دربرابر پرتوهای UVA و UVB مصون می ‌دارند. برخی از متخصصان پیشنهاد می ‌کنند ضدآفتابی بخرید که در برابر آب مقاوم باشد تا دوام بیشتری روی پوست پیدا کند.
3. تمیز‌کردن صورت با پاک کننده آرایش مناسبپ
   پا‌ک کردن آرایش صورت با آب و صابون به ‌تنهایی کفایت نم ی‌کند. اگر می‌خواهید ترکیبات ریزی که درون منافذ پوستی شما قرار می‌ گیرند، کاملاً پاک شوند، حتماً از محلول ‌های پاک کننده آرایش کمک بگیرید. از طرف دیگر صابون، پوست را خشک می ‌کند؛ اما پَن، شیر‌ پاک ‌کن و سایر محلول ‌های پاک کننده آرایش برای پوست‌ های مختلف ساخته شده و می‌ توانید بسته ‌به نوع پوست خود، محصول مناسبی استفاده کنید. اگر پوست‌ شما دچار عارضه به‌ خصوصی مانند آکنه شده، بهتر است پاک‌ کننده‌ های آرایش مخصوص پوست‌ های آکنه  ‌‌دار و چرب را خریداری کنید.
4. برنزه ‌کردن پوست با روش ‌های بدون نور خورشید
   باید اعتراف کرد پوست برنزه جذابیت بیشتری دارد و در بین تمامی روش ‌های برنزه‌ کردن، کمک‌ گرفتن از نور خورشید راحت ‌ترین آن‌‌ها است. اما این روش‌ پوست‌ شما را در معرض دشمنی به نام نور خورشید قرار می ‌دهد. اگر زیاد آفتاب می‌ گیرید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید پوست شما پیر و چروکیده می ‌شود. پیشنهاد می‌ک نیم به جای اینکه پوست خود را با آفتاب برنزه کنید، از کرم ‌های مخصوص این کار کمک بگیرید. ژل‌‌ و لوسیون ‌ها‌، گزینه خوبی برای افرادی است که آشنایی زیادی با برنزه‌کردن پوست ندارند. استفاده از این محصولات نسبت‌به موس‌ها (mousse) راحت‌ تر است و دردسر کمتری دارد. از طرف دیگر بهتر است از محصولاتی که رنگ روشنی دارند استفاده کنید. این برنزه‌ کننده ‌ها ممکن است رنگ پوست را کمتر تیره کنند؛ اما اگر احساس کردید پوست شما به اندازه‌ی کافی تیره نشده، کافی است مقدار بیشتری برنزه ‌کننده روی پوست بمالید.
   این احتیاط از این بابت است که اگر ژل یا لوسیونی انتخاب کردید که رنگ تیره ‌تری داشت و از تیرگی پوست خود ناراضی بودید، دیگر راهی برای برگشت و روشن ‌ترکردن پوست ندارید. پیشنهاد ما این است ابتدا مقدار کمی برنزه ‌کننده را روی یک قسمت از پوست بمالید و اگر از میزان رنگ آن راضی بودید، برای همه پوست بدن خود استفاده کنید. تجربه نشان داده است ژل‌ ها و لوسیون ‌های برنزه‌ کننده ضرری برای چشم یا دهان ندارند؛ اما باز هم این ترکیبات را دور دهان یا چشم نمالید. سازمان غذا و دارو نیز به‌شدت تأکید دارد که هیچ برنزه‌کننده ‌ای نباید با این نواحی تماس پیدا کند.

راهنمای خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۱)Reviewed by آرایشگاه on Jun 26Rating: 2.5راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری (قسمت۱)برای خرید محصولات ضد پیری فاکتورها و عوامل بسیاری را باید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. در این مقاله راهنمای جامع خرید بهترین محصول ضدپیری را آموزش می دهیم.

برای خرید محصولات ضد پیری فاکتورها و عوامل بسیاری را باید در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *