رفع موهای پا
اپیلاسیون پاها
بهمن ۶, ۱۳۹۶
روغن حیوانی
ماسک آبرسان مو با روغن حیوانی
بهمن ۶, ۱۳۹۶

خشک کننده‌ لاک

بهترین خشک کننده لاک

خشک کننده لاک

خشک کننده‌ لاک

   محصولات ناخن بسیار متنوع و گسترده هستند. یکی از انواع محصولات ناخن، خشک کننده لاک است. خشک کننده های لاک محصولاتی هستند که روند خشک کردن لاک های ناخن را تسریع می بخشند. این محصول آرایشی بر روی لایه رویی مینا (ناخن) اسپری می شود. حلال موجود در این محصول باید بخار شود تا لاك خشك گردد. وقتی لاك بر روی ناخن می زنید حلال‌ های سطح ناخن شروع به متصاعد شدن می کنند و حلال‌ های روی لایه زیرین شروع به حركت به سمت بالا خواهند کرد و سطح روئی شروع به سخت شدن می‌ كند.
   این حلال‌ها باید بر سطح این لایه خشك و سخت شده پاشیده شده و كم كم بخار شدن كاهش می‌ یابد. خشك كننده‌ های لاك؛ این لایه ضخیم را با كشیدن حلال‌ ها به درون خود دفع خواهند کرد. این عمل مانند فشار دادن یك اسفنج خیس می باشد . لاك به طور كلی خشك نمی شود. تقریبا یك ساعت زمان لازم دارید تا كاملا مینای ناخن از این حلال‌ها پاك شده و سخت شود. به خمین دلیل توصیه می کنیم از خشک کننده های لاک برای خشک کردن لاک های خود استفاده نمایید. 

خشک کننده‌ لاکReviewed by سه رخ on Jan 26Rating: 3.0خشک کننده‌ لاکخشک کننده لاک جز محصولات آرایشی هستن که روند خشک شدن لاک های ناخن را سرعت بخشیده و از مینای ناخن محافظت می کنند. در این مقاله خشک کننده های لاک را به شما معرفی می کنیم.

خشک کننده لاک جز محصولات آرایشی هستن که روند خشک شدن لاک های ناخن را سرعت بخشیده و از مینای ناخن محافظت می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *