جلوگیری از خشکی مو، خشکی مو
جلوگیری از خشکی مو با ویتامین
بهمن ۹, ۱۳۹۶
ماسک روغن کنجد
ماسک آبرسان مو با روغن کنجد
بهمن ۹, ۱۳۹۶

خواص روغن خراطین

کاربرد روغن خراطین

خواص روغن خراطین

خواص روغن خراطین

   این روغن خواص بسیاری دارد که امروزه از آن در صنایع آرایشی و مد بسیار استفاده می شود، برخی از مهمترین خواص این روغن عبارتند از:
- حجم دهنده گونه، لب و سفت کننده عضلات سینه و باسن
   از این روغن برای افزایش حجم گونه، لب و ... استفاده می شود. استفاده از این روغن یک روش طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندام های مورد نظر بدن می باشد.
- کاربرد برای ورزشکاران و پرورش اندام
   استفاده از این روغن برای ورزشکاران پرورش اندام برای افزایش سرعت رشد عضلات و حجم‌ دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید می باشد و عوارض مصرف داروهای شیمیایی و هورمونی را نیز به دنبال نخواهد داشت.
- از بین بردن خط اخم، خط خنده و خط پیشانی 
   یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن جهت کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و جوان سازی پوست می باشد. امروزه یکی از اصلی ترین و گران ترین کرم های جهان، روغن خراطین است. این روغن موجب ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست صورت شده و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف می کند و به صورت شگفت انگیزی موجب کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی می شود. 
- تقویت و رشد موها
   روغن خراطین به تقویت و رشد موها کمک کرده و باعث شادابی و لطیف شدن مو می شود.
- افزایش دهنده جریان خون در رگها
   ماساژ این روغن روی موضع عضلات موضع مورد نظر، موجب افزایش خون رسانی و تغذیه عضلات شده و  سرعت رشد و حجم گرفتن در آن عضله را افزایش می دهد. این روغن به دلیل افزایش گردش خون یکی از بهترین روغن های مورد استفاده در ماساژ درمانی می باشد که برای تسکین درد مفاصل و دردهای روماتیسمی بسیار مفید است.

خواص روغن خراطینReviewed by سه رخ on Jan 29Rating: 3.0خواص روغن خراطینروغن خراطین کاربردهای درمانی و آرایشی بسیاری دارد که هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده بوده و درمان مؤثر محسوب می شود. در این مقاله خواص روغن خراطین را بررسی می کنیم.

روغن خراطین کاربردهای درمانی و آرایشی بسیاری دارد که هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده بوده و درمان مؤثر محسوب می شود.

1 دیدگاه

  1. رجبی گفت:

    من هنگام بارداری به موهام روغن خراطین برای تقویت مو میزدم. ریزش مو هام خیلی کم شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *