انواع نت عطر
نت های عطر
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷
روش های افزایش رشد مو
ترفندهای افزایش رشد مو (قسمت۱)
شهریور ۱۲, ۱۳۹۷

درمارولر و فواید آن برای پوست

درمارولر چیست؟

درمارولر و فواید آن برای پوست

درمارولر و فواید آن برای پوست

   در سال 2014 کیم کارداشیان با انتشار عکس سلفی از خود که در آن تمام سطح صورتش از خون پوشیده شده بود، تمام طرفداران خود را مجذوب و وحشت زده کرد! او از روش میکرونیدلینگ (microneedling) برای افزایش زیبایی و شفافیت پوست خود استفاده کرده بود. در این روش از سوزن های ظریفی شبیه به سوزن های طب سوزنی، برای تزریق خون به پوست صورت استفاده می شود. این روش با هدف تحریک کلاژن و فیبرهای آلاستین در پوست ایجاد شده بود که باعث ایجاد نرمی و لطافت بیشتری در پوست می گردید. امروزه این روش با کمی تغییرات به روش جدیدتری تبدیل شده و این روزها آن را با نام dermarolling می شناسند. استفاده از روش درمارولرینگ یک شکل جدید از میکرونیدلینگ (microneedling) است که در آن از یک غلتک کوچک پوشیده شده از چندین سوزن خیلی ریز برای تمیز کردن چهره و پوست استفاده خواهد شد.

درمارولر چیست؟

   درمارولر یک وسیله و ابزار جدید است که مسیرها و سوراخ های خیلی ریز و میکروسکوپی روی پوست ایجاد کرده تا محصولات مراقبت از پوست به راحتی به عمق پوست نفوذ کنند. اندازه سوزن های این دستگاه چیزی در حدود 0.1 تا 0.2 میلی متر می باشد. این سوزن ها لزوما برای سنتز کلاژن در پوست نیستند بلکه برای ایجاد یک راه حل عالی برای نفوذ و جذب بهتر و بیشتر محصولات مراقبت از پوست هستند. متخصصین پوست و مو معتقدند که استفاده از درمارولر یک درمان بسیار موثر برای برطرف کردن چین و چروک پوستی، متعادل کردن اندازه منافذ پوستی، تحریک کلاژن سازی در پوست و بهبود بافت پوست است و همچنین کمک می کند تا روند بهبود زخم های پوستی سریع تر شده و یک روش سریع و آسآن برای جوانسازی و احیای پوست می باشد. این روش باعث ایجاد منافذ خیلی ریز روی پوست خواهد شده که از این طریق کمک می کند تا محصولات مراقبت از پوست راحتتر به عمق پوست نفوذ کنند و اثربخشی بهتری داشته باشند.
   درمارولر یک غلتک پوشیده شده از سوزن های خیلی ریز و ظریف است. این غلتک باید به آرامی روی پوست حرکت داده شود و نباید فشار زیادی به پوست وارد کنید. حرکت کردن سوزن روی پوست باعث ایجاد سوزش روی پوست شده و منافذ پوست را باز می کند. توصیه می کنیم این کار توسط یک شخص حرفه ای انجام گیرد تا آسیبی به پوست وارد نشود و اگر قرار است خود شما این کار را انجام دهید باید بسیار آرام و با حوصله باشید! بهتر است که به هیچ عنوان از آسپپرین، بی حس کننده ها و یا رقیق کننده های خونی استفاده نکنید تا بهترین نتیجه را از این روش درمانی دریافت کنید. به طور کلی این روش آسیب جدی برای پوست ایجاد نمی کند و فقط باید با احتیاط انجام گیرد و شرایط پوستی برای دریافت این روش درمانی آماده باشد.
   تمام افراد می توانند از این روش استفاده کنند. افرادی که دارای زخم های جوش و آکنه هستند، منافذ پوستی بزرگی دارند و یا افرادی که دوست دارند پوست محکم تر و سفت تری داشته باشند می توانند از این روش استفاده کنند. معمولا برای درمان زخم ها از سوزهای بلندتر و کمی ضخیم تر استفاده می شود و برای پاکسازی منافذ پوستی معمولا از سوزن های خیلی ظریف و کوتاه استفاده می شود. افرادی که پوستشان دارای جوش و آکنه است باید دقت داشته باشند که از این روش بر روی جوش های چرکی و یا زخم های باز استفاده نکنند. زیرا حرکت کردن درمارولر روی پوست باعث نفوذ باکتری به عمق پوست شده و ممکن است مشکلات جدی تری را ایجاد کنند. قبل از انجام این روش اطلاعات کاملی در رابطه با آن کسب کنید و پوست خود را برای انجام این روش درمانی آماده کنید.

درمارولر و فواید آن برای پوستReviewed by آرایشگاه on Sep 3Rating: 2.5درمارولر و فواید آن برای پوستدرمارولر روشی برای تقویت پوست و نفوذ محصولات مراقبت پوست به عمق منافذ پوست است که موجب زیبایی و حفظ سلامت پوست خواهد شد. در این مقاله درمارولر و فواید آن برای پوست را بررسی می کنیم.

درمارولر روشی برای تقویت پوست و نفوذ محصولات مراقبت پوست به عمق منافذ پوست است که موجب زیبایی و حفظ سلامت پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *