آموزش استفاده از موس
استفاده حرفه ای از موس
شهریور ۲۵, ۱۳۹۶
آموزش اکستنشن مو در خانه
اکستنشن مو در خانه
شهریور ۲۵, ۱۳۹۶

درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپی

بهتزین درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپی

درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپی

درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپی

                   تیرگی دور چشم دلیل بیماری جسمی خاصی نیست بلکه یک عامل ارثی و ژنتیکی در بروز آن نقش دارد. افراد دچار تیرگی دور چشم، پوست دور چشم تیره‌تر به نظر می‌رسد این امر به دلیل آن است که پلک‌ها پوست نازکی دارند و حاوی مقدار کمی بافت چربی هستند؛ خستگی و رنگ‌پریدگی علت بروز تیرگی چشم موقتی است این مشکل در برخی زنان، طی دوران قاعدگی و در پایان دوران بارداری تشدید می‌شود.  افزایش سن نیز دلیل دیگری برای بروز تیرگی دور چشم است.
مزوتراپی روش جدیدی با بهره‌گیری از جدید‌ترین و مؤثرترین داروها در درمان کبودی و پف زیر چشم گام موثر بردارد.از بین این داروها می‌توان به ویتامین k، رتینول، ویتامین C، داروهای بازکننده عروق خونی مثل آرتی شوک، انواع اسیدهای میوه‌ای مثل گلیکولیک اسید و مواد مغذی برای سلول‌های پوستی شامل اسیدهای چرب و اسیدهای آمینه ضروری برای فعالیت سلول‌های پوستی اشاره کرد.قبل از مزوتراپی این موارد در انواع کرم‌ها و لوسیون‌های دور چشم به‌کار رفته اما از آنجایی که جذب این مواد از روی پوست با محدودیت‌هایی رو به رو است، تزریق زیر پوستی آنها به روش مزوتراپی درمان را بسیار مطمئن‌تر کرده است.

درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپیReviewed by سه رخ on Sep 16Rating: 3.0درمان تیرگی دور چشم با مزوتراپیخستگی و رنگ‌پریدگی علت بروز تیرگی چشم موقتی است این مشکل در برخی زنان، طی دوران قاعدگی و در پایان دوران بارداری تشدید می‌شود. افزایش سن نیز دلیل دیگری برای بروز تیرگی دور چشم است.

4 دیدگاه ها

  1. زهرا گفت:

    عالی و جامع بود

  2. paniz گفت:

    بسیار عالی ممنون بابت مطالب مفید سایت

  3. دکتر امیدوار گفت:

    مزوتراپی از روشهای بسیار نوین در جوانسازی پوست است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *