بالیاژ-تکنیک بالیاژ مو
مراقبت از بالیاژ
آذر ۵, ۱۳۹۶
بالیاژ - تکنیک بالیاژ
بالیاژ مو
آذر ۵, ۱۳۹۶

درمان خط اخم بین ابرو

رفع خط اخم ابرو

درمان خط اخم بین ابرو

درمان خط اخم بین ابرو

   اخم کردن یک حرکت اتوماتیک است که ما در هنگام انجام دادنش، حتی متوجه آن نخواهیم شد. خطوط اخم در واقع، همان خطوط عمودی هستند که اغلب مانند عدد 11 بین دو ابرو دیده می شوند؛ این خطوط بین دو ابرو ظاهر شده و ناشی از اخم کردن، دیگر حالات چهره و همچنین پیری پوست می باشند. خطوط اخم نیز همچون چین و چروک‌ های پیشانی با گذشت سن برجسته‌ تر، دائمی و عمیق‌ تر خواهند شد و ظاهری افسرده، نگران و عصبانی به فرد خواهند داد؛ حتی وقتی که فرد اصلاً نگران یا عصبانی نیست. به همین دلیل است که چهره بعضی از افراد عبوس و ناراحت به نظر می رسد.
یکی از شیوه های رفع خطوط اخم ابرو، تزریق بوتاکس و ژل است که به شُل شدن عضلاتی که به طور ناخواسته باعث اخم می‌شوند کمک خواهند کرد و موجب استراحت عضلات و از بین رفتن خط اخم خواهد شد. سفت کردن پوست با استفاده از تقویت‌کننده‌های پوست، احتمال برگشت دوباره چین و چروک‌ ها را کاهش خواهند داد. یکی دیگر از شیوه های ساده و مؤثر برای درمان خطوط اخم بین دو ابرو ماساژ خط ابروها است. برای انجام ماساژ خط ابرو باید طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید:
1 –  انگشتان خود را به هم جسبانده و نوك آنها را روبه روی هم در میان پیشانی قرار دهید. به آرامی انگشتان خود را از هم جدا کرده و پوست پیشانی را با ملایمت از هم باز كنید و كمی به عقب بكشید و دوباره به میان پیشانی برگردید. (5 بار)
2 –  بهتر است از تمام سطح انگشتان خود استفاده كنید و ماهیچه‌های پیشانی را با فشار به شكل دورانی ماساژ دهید. از بالای پیشانی شروع کرده و حركات خود را در عرض پیشانی به صورت نواری به پایین ادامه دهید.
3 –  از دو انگشت خود استفاده کرده و آنها را بین دو ابرو، روی خطی كه از بینی می‌گذرد گذاشته و به آرامی فشار دهید. فشار روی این نقطه برای رفع تنش تمام نواحی مناسب است.
4 – در انتها ماساژ را با ضرب گرفتن روی پیشانی و نواحی گیجگاه به پایان ببرید. این كار باعث می‌شود كه احساس انرژی بیشتری كنید.

درمان خط اخم بین ابروReviewed by سه رخ on Nov 26Rating: 3.0درمان خط اخم بین ابروبرای درمان خط اخم بین ابروها می توان شیوه هایی مانند ماساژ خطوط ابرو، تزریق ژل و بوتاکسو غیره را استفاده کرد. در این مقاله نحوه از بین بردن این خطوط را به شماذ آموزش می دهیم.

برای درمان خط اخم بین ابروها می توان شیوه هایی مانند ماساژ خطوط ابرو، تزریق ژل و بوتاکسو غیره را استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *