مهم ترین راهنمای آرایش بر اساس فرم صورت
راهنمای آرایش بر اساس فرم صورت
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶
ماسک ماست
ماسک آبرسان مو با ماست
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶

درمان قارچ ناخن با جوش شیرین

درمان قارچ ناخن

درمان قارچ ناخن با جوش شیرین

درمان قارچ ناخن با جوش شیرین

   ایجاد عفونت و یا قارچ در ناخن یکی از مشکلاتی است که تاکنون افراد زیادی با آن روبرو شده‌ اند. قارچ ناخن دست می‌تواند در اثر عواملی مانند کاشت غیر اصولی و غیر بهداشتی ناخن، عدم رعایت بهداشت، تماس با مواد شوینده مضر، قرار گرفتن دست در دستکش مرطوب به مدت طولانی، کوتاه کردن ناخن به روش نادرست، شکسته شدن ناخن و عدم توجه به آن و ... ایجاد گردد. برای درمان قارچ ناخن دست می‌ توان از روش‌ ها و درمان‌ های خانگی استفاده نمود. جوش شیرین یکی از شیوه های درمان خانگی قارچ ناخن است.
   جوش شیرین یکی از اجزای اصلی تمام آشپزخانه‌ ها می باشد که می‌تواند در درمان عفونت ناخن نیز بسیار موثر و کارآمد عمل کند. برای استفاده از این روش می‌توانید مقدار کمی از جوش شیرین را با چند قطره آب مقطر ترکیب کنید تا حالت چسبناک شود. سپس این ترکیب را روی ناخن آسیب دیده قرار دهید. از این روش می‌توانید  دو بار در روز استفاده نمایید. این درمان را به صورت مرتب و تا 10 روز ادامه دهید تا قارچ ناخن ها به صورت کامل درمان شود. 

درمان قارچ ناخن با جوش شیرینReviewed by سه رخ on Feb 7Rating: 3.0درمان قارچ ناخن با جوش شیرینجوش شیرین یکی از مواد آشپزخانه است که برای درمان قارچ ناخن بسیار مؤثر و مفید است و می تواند موجب تقویت ناخن ها شود. در این مقاله این شیوه درمانی را به شما آموزش می دهیم.

جوش شیرین یکی از مواد آشپزخانه است که برای درمان قارچ ناخن بسیار مؤثر و مفید است و می تواند موجب تقویت ناخن ها شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *