نحوه ساخت اسکراب جو ، عسل و ماست
اسکراب جو ، عسل و ماست
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶
پدیکور ناخن پا
پدیکور چیست؟
مرداد ۱۸, ۱۳۹۶

دستگاه موخوره گیر

دستگاه موخوره گیر چیست؟

دستگاه موخوره گیر

دستگاه موخوره گیر

به تازگی دستگاهی به نام دستگاه موخوره گیر در بازار ایران وارد شده است. این دستگاه قابلیت از بین بردن موخوره های مو را دارد. در واقع شما می توانید بدون کوتاه کردن موهایتان، موخوره آن ها را از بین ببرید. علاوه بر از بین بردن موخوره، موجب شادابی موها نیز می شود و شکستگی تارهای مو را از بین می برد. بعد از استفاده از این دستگاه موها ظاهری زیبا و مرتب و یکدست خواهد داشت. آرایشگران از این دستگاه در آرایشگاه خود برای خانم ها یی که موهایشان دچار موخوره و شکستگی شده، استفاده می کنند. توجه داشته باشید قبل از استفاده از این دستگاه، موها را حتما شسته و کاملاً خشک نمایید. این دستگاه در مدت زمان چهل دقیقه ال یک ساعت قابلیت درمان موها را دارد.
با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات آرایشگاهی دریچه های جدیدی پیش روی آرایشگران قرار گرفته که میتوانند با بهره گیری از این پیشرفت ها خدمات آرایشی با کیفیت تری را به مشتریان خود عرضه نمایند.

جهت درمان موخوره موهایتان به آرایشگاه مراجعه فرمایید تا توسط این دستگاه از شر موخوره راحت شوید.

دستگاه موخوره گیرReviewed by سه رخ on Aug 9Rating: 5.0دستگاه موخوره گیریکی از جدیدترین دستگاه های درمان موخوره دستگاه موخوری گیر است که قابلیت درمان موخوره ها را دارد. در این مقاله ویژگی های این دستگاه را به شما آموزش می دهیم.

1 دیدگاه

  1. پانته آ گفت:

    من این دستگاه موخوره گیر را خریدم توی خونه استفاده گردم. مثینکه باید حتما آرایشگر این کار را انجام بده