نحوه پیدایش آرایشگاه مردانه
تاریخچه آرایشگاه مردانه
بهمن ۸, ۱۳۹۶
قیمت ترولی
قیمت ترولی آرایشگاه
بهمن ۹, ۱۳۹۶

دستگاه موکن برقی

دستگاه اپی لیدی

دستگاه موکن برقی

دستگاه موکن برقی

   با پیشرفت تکنولوژی امروزه شاهد ورود انواع وسایل آرایشی برقی به بازار هستیم. یکی از این دستگاه های برقی جدید، موکن برقی است. موکن یک دستگاه کوچک برقی است که با حرکت چرخشی سر دستگاه و باز و بسته شدن انبرک‌ های سر آن، موهای زائد را از ریشه جدا کرده و آن ها را از بین می برد. دستگاه موکن به وسیله باتری یا جریان برق کار می‌ کند. موکن‌های جدید حتی می‌ توانند موهای صورت را نیز بردارند. امروزه در بازار انواع موکن‌ به همراه ضمایم مخصوصی وجود دارد که هر کدام برای قسمت خاصی از بدن استفاده خواهند شد.
   شما در هر زمان و مکان می توانید با کمترین آلودگی و شلوغ کردن اطراف خود جهت رفع موهای زائد از دستگاه موکن استفاده کرده و حتی دیگر نیاز نیست پوست خود را خیس کنید و یا در محل مخصوصی این کار را انجام دهید. برای از بین بردن موهای زائد بدن خود لازم نیست نگران هزینه آن باشید. کافی است تنها یک‌ بار به بازار رفته و دستگاه موکن خریداری کنید. این کار وقت زیاری را از شما نخواهد گرفت. حتی استفاده از این دستگاه جهت رفع موهای زائد نیز وقت زیادی از شما نمی گیرد، به‌طور میانگین اپیلاسیون با دستگاه موکن برقی،بین 2 تا 30 دقیقه طول می‌ کشد.

دستگاه موکن برقیReviewed by سه رخ on Jan 28Rating: 3.0دستگاه موکن برقیدستگاه موکن برقی دستگاهی جهت رفع موهای زائد بدن است که توسط باتری کار کرده و در مدت زمان کمی موها را از بین می برد. در این مقاله این دستگاه را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه موکن برقی دستگاهی جهت رفع موهای زائد بدن است که توسط باتری کار کرده و در مدت زمان کمی موها را از بین می برد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *