مراقبت مو
فواید و عوارض کراتین
مرداد ۹, ۱۳۹۸
مراقبت مو
تضمین سلامت مو با مصرف فلفل سیاه
مرداد ۱۰, ۱۳۹۸

رابطه مصرف فلفل پاپریکا و سلامتی مو

مراقبت مو

خواص پاپریکا

رابطه مصرف فلفل پاپریکا و سلامتی مو:

فواید فلفل پاپریکا برای مو:

مواد مغذی پاپریکا می تواند جایگزین جادویی قرص‌های ویتامین باشد. پاپریکا سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و فواید بسیاری برای سلامتی مو دارد.

قطع ریزش مو:

پاپریکا سرشار از ویتامین B6 است و ریزش مو را متوقف میکند. فلفل پاپریکا آهن زیادی نیز دارد و فرایند انتقال اکسیژن را به فولیکول‌های مو تسهیل میکند. جریان خون در کف سر بهبود می یابد و رشد مو بیشتر میشود.

تثبیت رنگ مو:

ویتامین B6 در تولید ملانین تاثیرگذار است؛ ملانین سبب رنگی شدن مو می‌شود. جالب است بدانید می توانید، برای قرمز کردن موهای خود پودر پاپریکای شیرین را با حنا ترکیب کنید و به موهای خود بزنید. البته حتما یادتان باشد که پیش تر آن را بر نقطه ای از پوست بدن مثلا پوست مچ دست ‌تان بمالید تا از عدم حساسیت به پاپریکا اطمینان حاصل نمایید.

رابطه مصرف فلفل پاپریکا و سلامتی موReviewed by Arayesh on Aug 1Rating: 3.0رابطه مصرف فلفل پاپریکا و سلامتی مورابطه مصرف فلفل پاپریکا و سلامتی مو. پاپریکا سرشار از ویتامین B6 است و ریزش مو را متوقف میکند. جریان خون در کف سر بهبود می یابد و رشد مو بیشتر میشود.

رابطه مصرف فلفل پاپریکا و سلامتی مو. پاپریکا سرشار از ویتامین B6 است و ریزش مو را متوقف میکند. جریان خون در کف سر بهبود می یابد و رشد مو بیشتر میشود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *