لاک ناخن
انواع لاک ناخن
مرداد ۸, ۱۳۹۷
کرم دور چشم
بهترین مارک کرم دور چشم
مرداد ۹, ۱۳۹۷

راهنمای انتخاب لاک

انتخاب لاک

راهنمای انتخاب لاک

راهنمای انتخاب لاک

استفاده از انواع لاک ها برای طراحی و زیباتر کردن ناخن ها کاری است که بیشتر خانم ها به آن اهیمت می دهند. در واقع در کنار داشتن استایلی شیک و جذاب رسیدگی به وضعیت ناخن ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر شما بدانید در هر فصل چه مدل لاکی را خریداری کنید و برای طراحی ناخن های خود از ان استفاده کنید می توانید قدم مهمی در استایل و شیک بودن خود بردارید. در ادامه راهنمای انتخاب لاک را به شما آموزش می دهیم. 
لاک ناخن مناسب برای فصل بهار
   فصل بهار فصل تازگی و سر سبزی است. همانگونه که در این فصل گل ها و شکوفه های رنگی زیادی در طبیعت دیده می شود توصیه می کنیم شما نیز از این رنگ ها برای لاک ناخن های خود ایده گرفته و با همرنگ شدن با طبیعت حس آرامش و تازگی بیشتری داشته باشید. از بهترین رنگ های لاک ناخن برای فصل بهار می توان به سایه های مختلف رنگ صورتی، بنفش، قرمز، مرجانی، فیروزه ای، سبز و زرد اشاره نمود.
لاک ناخن مناسب برای فصل تابستان
   تابستان فصل گرم، تعطیلات و سفرهای مختلف است! از بهترین رنگ هایی که در فصل تابستون می توان برای لاک ناخن ها استفاده کرد عبارتند از: سایه روشن رنگ صورتی، سفید، آبی و بنفش پاستیلی، سبز دریایی و بقیه رنگ های روشن و زیبا است. این مدل از رنگ ها حس تازگی و طراوت خیلی خوبی در این فصل گرم برای شما ایجاد می کنند.
اک ناخن مناسب برای فصل پاییز
   بهتر است در هر فصل از رنگ هایی که در طبیعت آن فصل مشاهده می کنید ایده بگیرید و استایل خود را با رنگ های طبیعی هماهگ کنید. مثلا برای فصل پاییز بهتر است از رنگ های قرمز، زرشکی، بورگاندی، قهوه ای، طلایی، پرتقالی تیره، ارغوانی و خاکستری برای لاک ناخن استفاده کنید.
لاک ناخن مناسب برای فصل زمستان
   فصل زمستان یادآور نوشیدن یک فنجون قهوه داغ در کنار شومینه و یا پوشیدن دستکش و جوراب های پشمی و گرم است! از بهترین رنگ هایی که در فصل زمستان می توان برای لاک ناخن ها استفاده کرد می توانیم به سایه های مختلف آبی، نقره ای، قرمز تیره، شاه بلوطی، سبز جنگلی، بنفش تیره، خاکستری و سیاه اشاره کنیم. برای اینکه ناخن ها در این فصل از سال زیباتر شوند می توانید از انواع لاک ناخن درخشان و اکلیلی در کنار این رنگ ها استفاده نمایید.

راهنمای انتخاب لاکReviewed by آرایشگاه on Jul 30Rating: 3.0راهنمای انتخاب لاکبرای انتخاب لاک مناسب می توانید به فصلی که در ان قرار دارید توجه کنید و از رنگ های فصل استفاده کنید تا استایل شما جذاب تر شود. در این مقاله راهنمای انتخاب لاک را به شما آموزش می دهیم.

برای انتخاب لاک مناسب می توانید به فصلی که در ان قرار دارید توجه کنید و از رنگ های فصل استفاده کنید تا استایل شما جذاب تر شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *