انواع کانسیلر
کانسیلر نارنجی
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶
مضرات روغن خراطین
عوارض روغن خراطین
بهمن ۱۱, ۱۳۹۶

رشد سریع مو با روغن جوجوبا و شترمرغ

روغن جوجوبا و روغن شترمرغ

رشد سریع مو با روغن جوجوبا و شترمرغ

رشد سریع مو با روغن جوجوبا و شترمرغ

روغن جوجوبا
   جوجوبا در حقیقت دانه هایی مانند بادام زمینی است که در زمان های قدیم در محلی میان مکزیک و آمریکا رشد می کرد که محققان کشورمان نیز موفق به تکثیر و تهیه این روغن در کشور ایران شده اند. این روغن با وجود اینکه غلظت زیادی دارد اما مانند چربی پوست انسان است و خاصیت جذب سریع دارد که در تهیه بسیاری از محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن دارای تاثیر فوق العاده در زمینه پوست و مو می باشد. این روغن ضد چین و چروک بوده و سرشار از ویتامین های A,B,E  و مواد معدنی مانند سلنیوم است، مرطوب کننده و نرم کننده پوست و مو، شفاف کننده پوست و مو، مانع از ریزش مو به دلیل دارا بودن مواد معدنی و ویتامین های B,E ، مؤثر برای ضخیم کردن و پرپشت کردن مو ، برطرف کننده خشکی و ترک لب و برای پوست های مستعد آکنه بسیار مفید است.
روغن شترمرغ
   روغن شترمرغ امروزه به عنوان یک درمان دارویی و یک محصول زیبایی شناخته شده و تقریباً تبدیل به پدیده نو ظهوری شده است. تجربه نشان داده که این روغن در تقویت ناخن های شکننده، تقویت مو ابرو و مژه، پوست صورت و همچنین پوست بدن بسیار مؤثر عمل کرده است. این روغن برای افزایش رشد موها و جلوگیری از ریزش آن ها استفاده می شود.

رشد سریع مو با روغن جوجوبا و شترمرغReviewed by سه رخ on Jan 31Rating: 3.0رشد سریع مو با روغن جوجوبا و شترمرغروغن جوجوبا موجب ضخیم کردن و پرپشت شدن موها و مانع از ایجاد چین وچروک در پوست شده و روغن شترمرغ برای تقویت موها و ابرو و مژه کاربرد دارد. در این مقاله این دو روغن را به شما معرفی می کنیم.

روغن جوجوبا موجب ضخیم کردن و پرپشت شدن موها و مانع از ایجاد چین وچروک در پوست شده و روغن شترمرغ برای تقویت موها و ابرو و مژه کاربرد دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *