اسپای آقایان
اسپای پوست و مو آقایان
دی ۳, ۱۳۹۶
براشینگ مو
براشینگ موی آقایان
دی ۴, ۱۳۹۶

رشد سریع مو با روغن زیتون

روغن زیتون برای رشد مو

رشد سریع مو با روغن زیتون

رشد سریع مو با روغن زیتون

   روغن زیتون یکی از پرطرفدارترین و مغذی ترین انواع روغن های گیاهی است که دارای خواصی بسیار زیاد هم برای مو و هم برای پوست است. در واقع روغن زیتون مادر روغن‌های مفید برای پوست و مو است. این روغن به راحتی می‌تواند جای بسیاری از محصولات حالت دهنده مو را بگیرد زیرا قابلیت این را دارد که به صورت عمیق در موها نفوذ کرده و آنها را مرطوب کند و موجبحالت گرفتن موها شود. این روغن تا حد زیادی خشکی و زمختی موها را از بین می برد، به همین دلیل بسیاری از متخصصان و حتی آرایشگان حرفه ای در آرایشگاه بیشتر از همه این روغن سبک را به افرادی پیشنهاد می دهند که همیشه از خشکی بیش از اندازه موهای خود شکایت می کنند.
   البته آنتی‌اکسیدان موجود در روغن زیتون با نازک شدن و ریزش موها مبارزه می‌کند. زمانی که قصد دارید روغن زیتون بخرید،اگر می خواهید نوع با کیفیت آن را تهیه کنید،اولین روغنی که در اثر فشار از زیتون خارج می‌شود، مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ ترین آن می باشد. این روغن بدون هیچگونه حرارت دادن و یا اضافه کردن ماده شیمیایی تهیه می شود و دارای طعم و مزه ای قوی است. رنگ این روغن  سبز یا زرد تیره است. البته روغن زیتون‌ هایی که رنگ‌ روشن‌ تر دارند، روغن‌ هایی با کیفیت پایین‌ تر هستند که تصفیه شده و دارای کیفیت روغن زیتون اولیه یا طبیعی نیستند. استفاده از این روغن به راحتی موجب افزایش رشد موها خواهد شد. 

رشد سریع مو با روغن زیتونReviewed by سه رخ on Dec 25Rating: 3.0رشد سریع مو با روغن زیتونروغن زیتون یکی از طبیعی ترین و خالص ترین انواع روغن است که سرشار از مواد مغذی برای پوست و مو است. در این مقاله شما را با این روغن آشنا می کنیم.

روغن زیتون یکی از طبیعی ترین و خالص ترین انواع روغن است که سرشار از مواد مغذی برای پوست و مو است.

1 دیدگاه

  1. maryami گفت:

    واقعا روغن زیتون برای رشد مو خیلی مفیده من امتحان کردم . پیشنهاد میکنم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *