کانسیلر مای
کانسیلر دور چشم جنتل تاچ مای
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶
ماسک آب و شکر
ماسک آبرسان مو با آب و شکر
بهمن ۱۳, ۱۳۹۶

رشد سریع مو با روغن نارگیل و کرچک

روغن نارگیل و روغن کرچک

رشد سریع مو با روغن نارگیل و کرچک

رشد سریع مو با روغن نارگیل و کرچک

روغن نارگیل
   روغن نارگیل یکی از روغن های طبیعی و قابل اشباع است که از گوشت داخل میوه نارگیل تهیه می گردد. یکی از نشانه های بارز روغن نارگیل، مایع بودن روغن در دمای معمولی و جامد شدن آن در دمای پایین است. این روغن که یکی از معروف ترین روغن ها در میان مردم جهان است، دارای کاربردهای بسیاری در زمینه تهیه مواد آرایشی است که سهم مهمی را در صنعت آرایشی به خود اختصاص داده است. روغن نارگیل یکی از بهترین روغن ها در زمینه مرطوب کردن پوست و مو و رفع خشکی آن ها است که البته با رایحه مطبوع و قدرت نفوذ پذیری بالا و قدرت تقویت پوست و مو جایگاه ویژه ای در میان سایر روغن های طبیعی و گیاهی برای خود کسب کرده است.
روغن کرچک
   کرچک یکی از گیاهان دارویی با سابقه ای بیش از۴۰۰۰ سال است که دارای خواص بسیار ویژه ای است، این گیاه با سابقه حاوی دانه های روغنی بوده که هنگام تهیه روغن ۶۰ تا ۷۰ درصد آن را تشکیل می دهند، این روغن از دانه ها اشباع نشده تشکیل شده و دارای خواص درمانی و زیبایی بی نظیری است که از این خواص درمانی باید به مواردی از قبیل: تقویت مژه و ابرو ، از بین برنده موخوره ، تقویت و رشد مو ، چین و چروک پوست ، از بین برنده خشکی و ترک دست و پا ، مسکن درد مفاصل اشاره کرد. بسیاری از متخصصان و آرایشگران برای تقویت مو و افزایش رشد موها به مشتریان خود روغن کرچک را پیشنهاد می دهند زیرا در کوتاه مدت نتیجه مطلوبی دارد. 

رشد سریع مو با روغن نارگیل و کرچکReviewed by سه رخ on Feb 2Rating: 3.0رشد سریع مو با روغن نارگیل و کرچکروغن نارگیل و روغن کرچک جزو روغن های درمانی و زیبایی هستند که موجب تقویت موها و افزایش رشد موها خواهد شد. در این مقاله شما را با این روغن ها آشنا می کنیم.

روغن نارگیل و روغن کرچک جزو روغن های درمانی و زیبایی هستند که موجب تقویت موها و افزایش رشد موها خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *