محصولات دیور
برند آرایشی دیور Dior
دی ۲۶, ۱۳۹۶
معرفی کانسیلر خوب
دی ۲۷, ۱۳۹۶

رشد سریع مو با روغن فندق و زرده تخم مرغ

روغن زرده تخم مرغ و روغن فندق

رشد سریع مو با روغن فندق و زرده تخم مرغ

رشد سریع مو با روغن فندق و زرده تخم مرغ

روغن فندق
   مغز فندق دارای حدود ۶۰ درصد روغن با عطری مطبوع می باشد که با روش های مختلفی تهیه می گردد. روغن فندق یکی از بهترین انواع روغن های طبیعی است که سابقه درخشانی در زمینه زیبایی، پوست و مو دارد. این روغن در زمینه تقویت و رشد مو، ابرو و مژه مؤثر است. این روغن تقریباً در اکثر آرایشگاه های زنانه مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار مؤثر بوده و موجب رشد سریع موها خواهد شد. 
روغن زرده تخم مرغ
   تخم مرغ یکی از مواد غذایی است که حاوی مقدار زیادی پروتئین و همچنین انواع ویتامین ها از جمله ویتامین A،BوD و املاح معدنی است و با توجه به اینکه بسیار مقوی و نیروبخش است، روغنی از زرده آن تولید و استخراج می گردد که برای تقویت قسمت های مختلف بدن از جمله: مو، ابرو و مژه استفاده می گردد که طرز تهیه و کیفیت آن در افزایش سرعت رشد مو ، ابرو و یا مژه تاثیر بسیار زیادی دارد، ترکیب این روغن به همراه ریشه گیاه دارویی به نام “کندوش” عمل رشد و تقویت مو تسریع بخشیده و خاصیت ضد ریزش نیز دارد. برای تهیه این روغن مقدار ۶۰ سی سی روغن زرده تخم مرغ را به همراه ۱۰گرم کندوش آسیاب شده مخلوط کنید و به فواصل زمانی مختلفی از آن استفاده کنید.

رشد سریع مو با روغن فندق و زرده تخم مرغReviewed by سه رخ on Jan 16Rating: 3.0رشد سریع مو با روغن فندق و زرده تخم مرغروغن فندق و روغن زرده تخم مرغ یکی از بهترین انواع روغن است که برای افزایش رشد موها و جلوگیری از ریزش موها از آن استفاده می شود. در این مقاله شما را با این دو روغن آشنا می کنیم.

روغن فندق و روغن زرده تخم مرغ یکی از بهترین انواع روغن است که برای افزایش رشد موها و جلوگیری از ریزش موها از آن استفاده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *