ماسک مو
ماسک خانگی برای ریزش مو
آبان ۲۶, ۱۳۹۷
تمیز کردن برس چوبی و فلزی
آموزش تمیز کردن و شستن برس چوبی و فلزی
آبان ۲۶, ۱۳۹۷

روش های رفع تیرگی بدن

رفع تیرگی بدن

روش های رفع تیرگی بدن

روش های رفع تیرگی بدن

   تیرگی آرنج و زانو، بسیاری از مواقع ما را از پوشیدن لباس مورد علاقه منع می‌ کنند. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم روش هایی برای از بین بردن تیرگی های بدن با استفاده از مواد طبیعی را به شما آموزش دهیم.
1.روغن نارگیل :
   روغن نارگیل به شدت برای نرمی و شفافیت پوست موثر است. زیرا آلودگی‌ها را به خوبی از سطح پوست پاک می کند. پس از هر بار دوش گرفتن، روغن نارگیل را به آرنج و زانوی خود بزنید و تا جایی که امکان دارد آن را پاک نکنید. هر بار در طی روز احساس خشکی در این نواحی داشتید، این کار را تکرار کنید.
2.آب لیمو ترش
   ویتامین سی موجود در لیمو ترش برای از بین بردن سلول‌ های مرده پوست و در نتیجه روشن شدن پوست بسیار مؤثر است. آب لیمو ترش را به زانو و آرنج‌ ها بزنید و پس از بیست دقیقه با آب شست و شو دهید. همچنین می‌ توانید آب یک لیمو ترش را با یک قاشق عسل ترکیب کنید و آن را روی مناطق تیره پوست بزنید. پس از بیست دقیقه آن را شسته و مرطوب کنید.

3. ماست
   اسید لاکتیک موجود در ماست به روشن شدن پوست کمک زیادی می‌ کند. یک قاشق ماست را با مقداری سرکه سفید ترکیب کنید و روی پوست بزنید و اجازه دهید  خشک شود. سپس با آب بشویید.
4. شکر
   شکر بهترین اسکراب خانگی ممکن است که به راحتی می‌ توانید از آن برای از بین بردن سلول‌ های مرده پوست استفاده کنید. مقدار مساوی از شکر و روغن زیتون را با هم ترکیب کنید و به صورت دایره وار روی مناطق تیره بزنید . این کار را 5 دقیقه ادامه دهید و سپس با آب ولرم بشویید.
5. جوش شیرین
   مقداری جوش شیرین را با شیر ترکیب کنید و خمیر حاصل را برای  2 تا 3 دقیقه روی نقاط تیره به حالت دورانی بمالید. سپس با آب گرم بشویید.

روش های رفع تیرگی بدنReviewed by سه رخ on Nov 17Rating: 2.5روش های رفع تیرگی بدنبرای از بین بردن تیرگی های بدن روش ها و محصولات فراوانی وجود دارد که بهترین روش استفاده از مواد طبیعی و خانگی است زیرا هیچگونه عوارضی ندارد. در این مقاله روش های رفع تیرگی بدن را به شما آموزش می دهیم.

برای از بین بردن تیرگی های بدن روش ها و محصولات فراوانی وجود دارد که بهترین روش استفاده از مواد طبیعی و خانگی است زیرا هیچگونه عوارضی ندارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *