محصولات آرایشی اتود
برند آرایشی اتود Etude
دی ۲۷, ۱۳۹۶
انواع کانسیلر
کانسیلر نارنجی
دی ۲۸, ۱۳۹۶

رفع تیرگی دور چشم با رژلب قرمز

رفع تیرگی زیر چشم

رفع تیرگی دور چشم با رژلب قرمز

رفع تیرگی دور چشم با رژلب قرمز

   گاهی اوقات بسیاری از خانم ها زمانی که از کانسیلر برای پوشاندن تیرگی های زیر چشم استفاده می کنند متوجه عدم پوشش آن ها می شوند. زیرا غالباً تیرگی های زیر چشم رنگی متمایل به بنفش دارند که برای پوشاندن ان نیاز به رنگ قرمز است. اما از آن جا که کانسیلر قرمز رنگ وجود ندارد می توان از رژلب قرمز بعنوان کانسیلر پوشاننده استفاده نمود. در ادامه به شما آموزش می دهیم چگونه از رژلب بعنوان کانسیلر مناسب برای پوشاندن تیرگی های زیر چشم استفاده نمایید.
   از نظر علمی در چرخه رنگ‌ها، رنگ نارنجی و قرمز مستقیماً در کنار رنگ بنفش و در ادامه رنگ ابی آمده است. به همین دلیل برای خنثی کردن رنگ بنفش باید از رنگ قرمز یا نارنجی استفاده نمایید. با قلم مو یا قلم سایه رژ لب قرمز یا نارنجی رو دور چشم زده و با برس آن را پخش نمایید. البته بهتر است از رژ لب کرمی استفاده کنید نه از رژ لب‌ های مات. ابتدا مقدار کمی رژلب را زیر چشم زده و پخش کنید سپس بعد از چند دقیقه مقدار بیشتری رژلب را زیر چشم ها بزنید. این روش نه تنها برای تیرگی دور چشم بلکه هر گونه تیرگی ایجاد شده بر روی پوست بدن کاربرد دارد. در آخر با اسفنج بر روی رژلب به صورت ضربه ای زده و آن را پخش کرده و کم کم محو کنید. سپس بر روی آن کرم پودر یا پودر یا کرم فوندیشن زده و بر روی کل صورت پخش نمایید.

رفع تیرگی دور چشم با رژلب قرمزReviewed by سه رخ on Jan 17Rating: 3.0رفع تیرگی دور چشم با رژلب قرمزرژلب قرمز یکی از شیوه های بسیار عالی برای از بین بردن گودی و تیرگی های زیر چشم است زیرا قرمزی رژلب موجب خنثی شدن رنگ بنفش و تیره خواهد شد. در این مقاله نحوه رفع تیرگی های زیر چشم را به کمک رژلب قرمز به شما آموزش می دهیم.

رژلب قرمز یکی از شیوه های بسیار عالی برای از بین بردن گودی و تیرگی های زیر چشم است زیرا قرمزی رژلب موجب خنثی شدن رنگ بنفش و تیره خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *