تونر پوست چرب
بهترین تونر پوست چرب
مهر ۱۸, ۱۳۹۶
آموزش روش های پیشگیری از سیاهی بدن
روش های پیشگیری از سیاه شدن پوست واژن و کشاله ران
مهر ۱۸, ۱۳۹۶

رفع تیرگی زیر بغل

آموزش روشن کردن زیر بغل

رفع تیرگی زیر بغل

رفع تیرگی زیر بغل

   همیشه بسیاری از خانم ها از تیرگی زیر بغل خود احساس نارضایتی کرده و همیشه به دنبال روش های مختلف جهت سفید کردن زیر بغل خود هستند. در این مقاله سایت سه رخ روش های خانگی جهت روشن کردن زیر بغل را به شما آموزش می دهد.
1. لیموترش
  
لیموترش‌ها حاوی سفیدکننده‌هایی طبیعی است که ضد میکروب نیز می باشد. به همین دلیل استفاده از لیموترش، نه تنها موجب سفید شدن زیر بغل شما می شود، بلکه تمیزی و طراوت پوست را برای شما ایجاد می کند. یکی از مهمترین خاصیت های لیموترش ماهیت اسیدی آن است که عامل اصلی روشن کردن پوست زیر بغل می باشد. اگر به طور مرتب از لیموترش استفاده نمایید، بزودی شاهد روشن شدن پوست زیر بغل خود خواهید بود.
2. پودر زردچوبه
  
پودر زردچوبه با خاصیت دارویی فراوانی دارد که یکی از مهم ترین ادویه جات هند می باشد. برای استفاده از این ماسک باید مقداری پودر زردچوبه را با 2 قاشق کشک و 1 قاشق آرد مخلوط کرده و به مدت زمان 30 دقیقه بر روی سطح زیر بغل بگذارید گذاشته و سپس بشویید. اگر این کار را 2 بار در هفته به مدت یک ماه انجام دهید شاهد نتیجه قوق العاده آن خواهید بود.
3. مخلوط آب و جوش شیرین
   ترکیبی از آب و جوش شیرین جزء درمان خانگی بی‌نظیر برای سفید کردن تیرگی زیر بغل می باشد. این مخلوط را تهیه کرده و زیر بغل را بطور کامل به ماسک آغشته نمایید. سپس کمی‌صبر کنید و زیر بغل خود را بشویید. مثل روش استفاده از لیموترش، باید مدتی این روش را انجام دهید تا نتایج واضحی از آن ببینید.
3. خیار
  
خنکی موجود در خیار موجب شادابی پوست خواهد شد. آب خیار را با مقداری زرد چوبه به زیر بغل بزنید و پس از گذشت چند دقیقه می تواند محل ماسک را شستشو دهید.
4. آرد نخود با شیر یا ماست
   برای تهیه این ماسک باید چند قاشق غذاخوری آرد نخود و ماست ساده یا شیر تهیه کنید. آرد را با ماست یا شیر ترکیب کرده و مخلوط بدست آمده را به زیر بغل خود بزنید. اگر کثیف شدن ملافه‌ها برای شما موضوع مهمی نیست، می‌توانید این مخلوط را در طول شب روی پوست خود قرار دهید. اگر دوست دارید نتیجه‌ی سریع‌تری بگیرید، می‌توانید مقداری آبلیمو به مخلوط اضافه کنید.
5. سیب زمینی
  
سیب زمینی در درمان تیرگی پوست بسیار مؤثر است. ابتدا آب سیب زمینی را گرفته و به مدت زمان 15 دقیقه بر روی پوست زیر بغل خود قرار دهی. هم چنین از سیب زمینی رنده شده هم می توانید استفاده کنید.

رفع تیرگی زیر بغلReviewed by سه رخ on Oct 10Rating: 3.0رفع تیرگی زیر بغلبرای رفع تیرگی های زیر بغل می توان هم از روش های شیمیایی و هم از ماسک های طبیعی استفاده کرد. در این مقاله ماسک های طبیعی رفع تیرگی زیر بغل را به شما آموزش می دهیم.

برای رفع تیرگی های زیر بغل می توان هم از روش های شیمیایی و هم از ماسک های طبیعی استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *