ماسک ویتامینه
ماسک ویتامینه برای موی آسیب دیده
مهر ۱۷, ۱۳۹۶
تونر پوست
تونر پوست چیست؟
مهر ۱۷, ۱۳۹۶

رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران (ناحیه شرمگاهی)

رفع تیرگی بدن

رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران (ناحیه شرمگاهی)

رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران (ناحیه شرمگاهی)

   برای روشن کردن محدوده‌ی بین ران‌هایتان، رفع تیرگی کشاله ران، و سفید کردن پوست و رفع تیرگی لبه های واژن استفاده از ماسک های طبیعی بهترین گزینه است.
- آب لیمو
   لیمو دارای خواص سفید کنندگی طبیعی می باشد که می توان آن را به صورت مستقیم به پوست بزنید، اما باید در نواحی حساس بدن مانند چشم ها از ان استفاده نکنید. همچنین می‌توان آب لیمو را با مواد دیگر مانند عسل، شیر خشک، و روغن بادام نیز مخلوط کرد تا ماسکی طبیعی برای روشن کردن پوست درست کنید.
- عصاره خیار
   عصاره‌ی خیار، یا برش‌های خیار را می توان به صورت مستقیم به نواحی مورد نظر بمالید. خیار در روشن شدن، التیام سوختگی، و سفت کردن پوست تأثیر زیادی دارد.
- پودر زردچوبه
   برای سفید کردن پوست تیره، می توان پودر زردچوبه را به آب خیار یا آب لیمو اضافه کرد.
- ماست و آرد نخودچی
   ماست، آرد نخودچی، زردچوبه، و شیر را با هم ترکیب کنید و ماسک را روی نواحی تیره‌ی پوست خود بمالید.
- پوست پرتقال
   مقداری پوست پرتقال خشک شده را آسیاب کرده و سپس آنرا با آب لیمو مخلوط نمایید تا خمیری بدست بیاید، خمیری که پوست را روشن می‌سازد.
- بادام
   باید چند بادام را در طول شب درون آب گرم خیسانده، و صبح آنها را به میزانی آسیاب نمایید که تبدیل به خمیر شود. سپس خمیر بدست آمده را با مقداری شیر مخلوط کرده و شب ماسک را به پوست خود بزنید و اجازه دهید تا صبح روی پوست باقی بماند. این کار را به مدت 2 هفته تکرار کنید تا شاهد تغییرات آن باشید.
- برگ نعناع
   برگ‌های نعناع را خرد کرده و آنها را با یک کرم پوست بدون رایحه مخلوط نمایید، سپس می توانید به نواحی تیره‌ی پوست خود بزنید.
- آب لیمو و شیر
   توسط مقداری شیر و آب لیمو خمیر غلیظ درست کرده، و روی نواحی که قصد دارید روشن گردد پخش نمایید.
- آب گوجه فرنگی
   آب گوجه را با بلغور جو دو سر مخلوط کرده، یا اینکه گوجه‌ی رنده شده را با آب لیمو ترکیب کنید. این دو ماسک به روشن کردن پوست کمک خواهند کرد.
- سرکه سیب
   یکی دیگر از روش های سفید کردن پوست واژن و زیر بغل، استفاده مرتب از سرکه سیب است. بعد از اینکه سرکه به مدت  15 دقیقه روی پوست ماند ، آن را با آب شستشو دهید.

رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران (ناحیه شرمگاهی)Reviewed by سه رخ on Oct 9Rating: 3.0رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران (ناحیه شرمگاهی)برای رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران (ناحیه شرمگاهی) می توان از ماسک های طبیعی و خانگی استفاده کرد. در این مقاله این ماسک ها را به شما معرفی می کنیم.

برای رفع تیرگی پوست واژن و کشاله ران (ناحیه شرمگاهی) می توان از ماسک های طبیعی و خانگی استفاده کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *